Gjest Torgeir Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Beskrivelse av min (mannlige) orgasme. Å beskrive orgasmen er vanskeligere en jeg trodde. Like før orgasmen føles det mentalt sett som når man akkurat skal til å sovne. Det føles som at kroppen plutselig bare er i fritt fall, og det kiler, og går ilinger gjennom hele kroppen. Samtidig får jeg muskulære rykninger, det virker som at disse rykningene skal forhindre kroppen i å helt klappe sammen. Det kjennes ut som de samme rykningene man kan få når man er i ferd med å sovne, man føler at man er i fritt fall og bråvåkner. Alle har vel opplevd det. Ganske deilig. Når jeg nesten har sprutet ferdig bøyes hodet forover og jeg får samme følelsen som når jeg får frysninger. Disse "frysningene" sitter mest i rygg nakke og skuldrer. Også veldig deilig. Musklene som presser ut sæden fortsetter å jobbe med faste intervaller, ca 2 sekunder mellom hver "krampe" i ca 1 minutt etter at jeg er ferdig å sprute. I det sæden skal ut føles det som at jeg har noe, hva skal jeg si, godartet inni meg som bare må ut. For de som ikke visste det strekker svamplegemet i penis seg helt fra analåpningen, ca en tredjedel av penis er inni kroppen. Som sagt, når sæden skal ut starter en kjapp muskelsammentrekning i anus og forplanter seg helt ut til undersiden av penishodet. En sånn muskelsammentrekning varer ca under et halvt sekund, men disse sammentrekningene varer som sagt i ca et minutt etter jeg er færdig med å sprute. Frysningene i hode nakke og rygg som jeg beskrev kan også vedvare like lenge som muskelsammentrekningene varer. Mulig dette blir en rar sammenligning, men hvis man er ærlig så har man jo en god følelse i kroppen etter man har vært på do og bommelommet. Den samme følelsen får jeg etter at jeg har sprutet. Det er liksom noe inni meg som må ut, og det er bare sinnsykt deilig å få det ut. Noe som kan forsterke orgasmen min er hvis kona slikker brystvortene mine eller har en finger i anus på meg samtidig som jeg kommer. Da blir frysningene, og muskelsammentrekningene litt sterkere og deiligere. Det var ikke så lett å beskrive orgasmen, men dette er hvertfall slik jeg kunne beskrive min orgasme best. Samtidig som jeg skrev dette ble jeg litt nysgjerrig på om det er noen kvinner der ute som kan beskrive sin orgasme på et åpent og ærlig vis slik som jeg. Venter spent:) Dette skrev jeg i en annen tråd her inne, og som sagt, mens jeg skrev, ble jeg litt nysgjerrig på hvordan andre opplever sin orgasme Spesiellt dere kvinner Torgeir
Gjest rat palmiste Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Det beste er ikke å hige etter et visst resultat, faktisk så kan selv den enkleste berøring på huden være nok (der & da). En serie av velvære trenger ikke å være av den orgasmiske arten, den har uansett sin egen vilje og kommer uansett. Faktisk kan orgasme bli en antiklimaks hvis man ser det som noe endelig.
Gjest womenwomen Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Beskrivelse av min (mannlige) orgasme. Å beskrive orgasmen er vanskeligere en jeg trodde. Like før orgasmen føles det mentalt sett som når man akkurat skal til å sovne. Det føles som at kroppen plutselig bare er i fritt fall, og det kiler, og går ilinger gjennom hele kroppen. Samtidig får jeg muskulære rykninger, det virker som at disse rykningene skal forhindre kroppen i å helt klappe sammen. Det kjennes ut som de samme rykningene man kan få når man er i ferd med å sovne, man føler at man er i fritt fall og bråvåkner. Alle har vel opplevd det. Ganske deilig. Når jeg nesten har sprutet ferdig bøyes hodet forover og jeg får samme følelsen som når jeg får frysninger. Disse "frysningene" sitter mest i rygg nakke og skuldrer. Også veldig deilig. Musklene som presser ut sæden fortsetter å jobbe med faste intervaller, ca 2 sekunder mellom hver "krampe" i ca 1 minutt etter at jeg er ferdig å sprute. I det sæden skal ut føles det som at jeg har noe, hva skal jeg si, godartet inni meg som bare må ut. For de som ikke visste det strekker svamplegemet i penis seg helt fra analåpningen, ca en tredjedel av penis er inni kroppen. Som sagt, når sæden skal ut starter en kjapp muskelsammentrekning i anus og forplanter seg helt ut til undersiden av penishodet. En sånn muskelsammentrekning varer ca under et halvt sekund, men disse sammentrekningene varer som sagt i ca et minutt etter jeg er færdig med å sprute. Frysningene i hode nakke og rygg som jeg beskrev kan også vedvare like lenge som muskelsammentrekningene varer. Mulig dette blir en rar sammenligning, men hvis man er ærlig så har man jo en god følelse i kroppen etter man har vært på do og bommelommet. Den samme følelsen får jeg etter at jeg har sprutet. Det er liksom noe inni meg som må ut, og det er bare sinnsykt deilig å få det ut. Noe som kan forsterke orgasmen min er hvis kona slikker brystvortene mine eller har en finger i anus på meg samtidig som jeg kommer. Da blir frysningene, og muskelsammentrekningene litt sterkere og deiligere. Det var ikke så lett å beskrive orgasmen, men dette er hvertfall slik jeg kunne beskrive min orgasme best. Samtidig som jeg skrev dette ble jeg litt nysgjerrig på om det er noen kvinner der ute som kan beskrive sin orgasme på et åpent og ærlig vis slik som jeg. Venter spent:) Dette skrev jeg i en annen tråd her inne, og som sagt, mens jeg skrev, ble jeg litt nysgjerrig på hvordan andre opplever sin orgasme Spesiellt dere kvinner Torgeir Ettersom jeg er kvinne , forstår jeg ikke din beskrivelse av " frysninger " . Jeg er heller varm jeg , extremt varm . Muskelsammentrekninger har jeg og de kan vare i mange mange sekunder ETTER orgasmen i underlivet og ansiktsmusklene " stivner " .Kjennes ut som et " hjerte banker " i underlivet , av sammentrekninger .Man da er mannen trekt seg ut .De varer såpass lenge etterpå . Forøvrig er orgasmer forskjellige fra gang til gang i styrke .Har også opplevd " skremmende og svimeslående orgasmer men kunn under samleie " ...Alltså de mest extreme orgasmene . Syns orgasme - opplevelsen er extra sterk under samleie - forde jeg ikke har kontroll på stimuleringen selv og hvordan han støter da ..bare driver på men jeg holder på å miste " bevisstheten " nesten .Har hatt så svimeslående orgasmer at jeg har skreket ut skikkelig ufrivillig høyt dyriske lyder , fått slørete og veldig uklart syn som i en tåke etter / under orgasmen , og ufrivillig muskelspenning i ansiktet også .Viser tenner som i et ufrivillig " smil " / ansiktet stivner i et anstrengt smil liksom .Ikke mulig å hindre det , forde man ikke har kontroll over musklene der og da . Helt merkelig .Det er den sterkeste orgasme opplevelsen jeg har erfart .Pluss føles som om en del av hjernen ruses .Så jeg rett og slett er svimmel etter / under orgasmen og ser som i en tåke etterpå .Å få orgasme handler om å miste kontrollen TOTALT over seg selv og egen kropp og muskler .Min partner ble litt redd for meg første gang han opplevde mine kraftigste orgasmer .Faktisk stoppet han helt opp og prøvde å få kontakt med meg forde han trodde noe var galt .Men jeg klarte ikke å snakke før flere sekunder etterpå ,da musklene i ansiktet var stivnet helt og umulig å bevege kjeven , forde den var låst .Helt rått at det går an å bli så bortte vekk og rusa ,og det å miste kontrollen over alt av muskler .Glad de ikke er like sterke som dette hver gang ...Minner bittelitt / nesten om et epilepsi anfall ...Tror det kan være FARLIG å ha så sterke orgasmer .Om man ikke har god helse og tåler det ..har hørt om folk som har dødd under orgasme .Jeg tror det er fult mulig jeg ...
Gjest Torgeir Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Ettersom jeg er kvinne , forstår jeg ikke din beskrivelse av " frysninger " . Jeg er heller varm jeg , extremt varm . Muskelsammentrekninger har jeg og de kan vare i mange mange sekunder ETTER orgasmen i underlivet og ansiktsmusklene " stivner " .Kjennes ut som et " hjerte banker " i underlivet , av sammentrekninger .Man da er mannen trekt seg ut .De varer såpass lenge etterpå . Forøvrig er orgasmer forskjellige fra gang til gang i styrke .Har også opplevd " skremmende og svimeslående orgasmer men kunn under samleie " ...Alltså de mest extreme orgasmene . Syns orgasme - opplevelsen er extra sterk under samleie - forde jeg ikke har kontroll på stimuleringen selv og hvordan han støter da ..bare driver på men jeg holder på å miste " bevisstheten " nesten .Har hatt så svimeslående orgasmer at jeg har skreket ut skikkelig ufrivillig høyt dyriske lyder , fått slørete og veldig uklart syn som i en tåke etter / under orgasmen , og ufrivillig muskelspenning i ansiktet også .Viser tenner som i et ufrivillig " smil " / ansiktet stivner i et anstrengt smil liksom .Ikke mulig å hindre det , forde man ikke har kontroll over musklene der og da . Helt merkelig .Det er den sterkeste orgasme opplevelsen jeg har erfart .Pluss føles som om en del av hjernen ruses .Så jeg rett og slett er svimmel etter / under orgasmen og ser som i en tåke etterpå .Å få orgasme handler om å miste kontrollen TOTALT over seg selv og egen kropp og muskler .Min partner ble litt redd for meg første gang han opplevde mine kraftigste orgasmer .Faktisk stoppet han helt opp og prøvde å få kontakt med meg forde han trodde noe var galt .Men jeg klarte ikke å snakke før flere sekunder etterpå ,da musklene i ansiktet var stivnet helt og umulig å bevege kjeven , forde den var låst .Helt rått at det går an å bli så bortte vekk og rusa ,og det å miste kontrollen over alt av muskler .Glad de ikke er like sterke som dette hver gang ...Minner bittelitt / nesten om et epilepsi anfall ...Tror det kan være FARLIG å ha så sterke orgasmer .Om man ikke har god helse og tåler det ..har hørt om folk som har dødd under orgasme .Jeg tror det er fult mulig jeg ... Takk for bra svar! Har du det godt under slike orgasmer, høres jo nesten skummelt vondt ut? Torgeir
Gjest womenwomen Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Takk for bra svar! Har du det godt under slike orgasmer, høres jo nesten skummelt vondt ut? Torgeir Joda jeg har det godt men de er voldsomme opplevelser : ) ,veldig rusende for hjernen spesielt når hjernen føles som den blir " grillet " i flere sekunder - og jeg er glad for at ikke alle orgasmene er like extremt sterke hver gang ...Fornøyd med " mer normale " orgasmer også . De extremt sterke orgasmene er " rystende " opplevelser også for meg .Trodde ikke det var mulig at orgasmer kunne " svimeslå " totalt og frata meg all kontroll over alle muskler og egen vilje ...he he
Gjest jeansgutt21 Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Joda jeg har det godt men de er voldsomme opplevelser : ) ,veldig rusende for hjernen spesielt når hjernen føles som den blir " grillet " i flere sekunder - og jeg er glad for at ikke alle orgasmene er like extremt sterke hver gang ...Fornøyd med " mer normale " orgasmer også . De extremt sterke orgasmene er " rystende " opplevelser også for meg .Trodde ikke det var mulig at orgasmer kunne " svimeslå " totalt og frata meg all kontroll over alle muskler og egen vilje ...he he Opplever dette selv, og bli svimeslått av extremt sterke orgasmer. Jeg kommer i en tilstand av nær døden opplevelse når jeg får mine aller mest extreme analorgasmer. Blir svimeslått og helt satt ut, føles som om hodet sprenges og at hjernen nærmest, "koker", i ofte i flere minutter, før jeg kommer ned igjen. Etter en slik orgasme, føles det som at kroppen svever og føler meg helt omtåket som om jeg var dopet på kraftige medikamenter. Er som womenwomen skriver, nesten skremmende å explodere så sinnsykt, uten kontroll på sin egen kropp, men det er sinnsykt digg.
Gjest jeansgutt21 Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Beskrivelse av min (mannlige) orgasme. Å beskrive orgasmen er vanskeligere en jeg trodde. Like før orgasmen føles det mentalt sett som når man akkurat skal til å sovne. Det føles som at kroppen plutselig bare er i fritt fall, og det kiler, og går ilinger gjennom hele kroppen. Samtidig får jeg muskulære rykninger, det virker som at disse rykningene skal forhindre kroppen i å helt klappe sammen. Det kjennes ut som de samme rykningene man kan få når man er i ferd med å sovne, man føler at man er i fritt fall og bråvåkner. Alle har vel opplevd det. Ganske deilig. Når jeg nesten har sprutet ferdig bøyes hodet forover og jeg får samme følelsen som når jeg får frysninger. Disse "frysningene" sitter mest i rygg nakke og skuldrer. Også veldig deilig. Musklene som presser ut sæden fortsetter å jobbe med faste intervaller, ca 2 sekunder mellom hver "krampe" i ca 1 minutt etter at jeg er ferdig å sprute. I det sæden skal ut føles det som at jeg har noe, hva skal jeg si, godartet inni meg som bare må ut. For de som ikke visste det strekker svamplegemet i penis seg helt fra analåpningen, ca en tredjedel av penis er inni kroppen. Som sagt, når sæden skal ut starter en kjapp muskelsammentrekning i anus og forplanter seg helt ut til undersiden av penishodet. En sånn muskelsammentrekning varer ca under et halvt sekund, men disse sammentrekningene varer som sagt i ca et minutt etter jeg er færdig med å sprute. Frysningene i hode nakke og rygg som jeg beskrev kan også vedvare like lenge som muskelsammentrekningene varer. Mulig dette blir en rar sammenligning, men hvis man er ærlig så har man jo en god følelse i kroppen etter man har vært på do og bommelommet. Den samme følelsen får jeg etter at jeg har sprutet. Det er liksom noe inni meg som må ut, og det er bare sinnsykt deilig å få det ut. Noe som kan forsterke orgasmen min er hvis kona slikker brystvortene mine eller har en finger i anus på meg samtidig som jeg kommer. Da blir frysningene, og muskelsammentrekningene litt sterkere og deiligere. Det var ikke så lett å beskrive orgasmen, men dette er hvertfall slik jeg kunne beskrive min orgasme best. Samtidig som jeg skrev dette ble jeg litt nysgjerrig på om det er noen kvinner der ute som kan beskrive sin orgasme på et åpent og ærlig vis slik som jeg. Venter spent:) Dette skrev jeg i en annen tråd her inne, og som sagt, mens jeg skrev, ble jeg litt nysgjerrig på hvordan andre opplever sin orgasme Spesiellt dere kvinner Torgeir Det er som du skriver, ikke så lett å beskrive orgasmen med ord, men jeg opplever det ikke så ulikt deg, men istedet for frysninger, får jeg skjelvinger og blir helt varm i hele kroppen. Får også mange forskjellige grader/typer orgasmer, med forskjellig styrke og varighet. Det kan også variere veldig fra gang til gang. De aller beste og lengste orgasmene får jeg når jeg har hatt sex veldig lenge, (4-5 timer), uten orgasme, spesielt hvis dette kombineres med analstimulering. Får noe så innihelvettes sterke orgasmer av prostatastimulering sammen med runking og suging, ofte får jeg serieorgasmer som forsterkes mellom hver orgasme og dette gir meg nær døden opplevelser og får kroppen til å helt miste kontrollen med voldsomme kramper og helt ukontrollerte hyl.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå