Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Som overskriften sier: Hva er din erfaring/inntrykk av MD?
Aryia Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Jeg synes ikke at rensen til MD er noe særlig, den hjalp ihvertfall ikke meg. Men vet jo at andre er veldig fornøyde med den da Skrubben til MD er vel noe av det mest fantastiske som er laget innen hudpleie, elsker den og skal ikke leve uten! Huden min har blitt mye mer jevn (?) på en måte, røde merker etter kviser har minket betydelig, redusert str på porer ++ Veldig fornøyd! Kommer til å prøve flere MD-produkter etter hvert som jeg går tom for de jeg har idag. Har fet hud, om det skulle være av betydning.
Mohini Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har prøvd rensen, serumet, skrubben og en ansiktsmaske og jeg er svært fornøyd, det hjalp godt på min kvisete og urene hud. Nå har jeg erstattet rensen til MD med en rens fra Declèor og serumet har jeg sluttet med, men ansiktsmasken og skrubben skal følge meg til den dagen jeg dør.
Gjest Heidila Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Vanskelig å si hvem md er bra til. For mange er produktene for sterke pga fruktsyren. for meg og flere venninner var den for sterk og hjalp ikke akkuratt min fuktfattig hud.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 En går igjennom en fuktfattig og fæl periode når en bruker MD. Jeg så ikke UT i en mnd. Huden svidde og flaket av Men jeg fortsatte å følge rutinen og gjorde som jeg skulle, så ble huden mye bedre enn jeg noen gang kan huske. Rødheten er borte og betennelser/kviser vekk. Skrubben kan jeg ikke leve uten, og renseproduktet (milk) er skikkelig bra for min sensitive hud. Er også veldig glad i ansiktskremen. Den sterke vesken (husker ikke på navnene i farta, er ikke hjemme nå) sluttet jeg med da betennelsen og urenhetene roet seg. Har bare tenkt til å bruke dem om lignende dukker opp, men jeg har altså hatt rolig hud i 1år pga MD. Med rene sminkeprodukter (jeg bruker ID, men finnes jo mye annet jeg ikke har prøvd) og nok omega3 og avokado (fettlag til huden) funket disse produktene veldig på meg. Problemområdene mine var: Hadde betennelse (snikende kviser under huden her og der, veldig ofte). Fikk merkelige nupper (hvite,men med hudfargen min. Den var der i 1 helt år! Midt i ansiktet). Rødhet. Grov/tørr hud. Store porer og noen svarte prikker.
Sushi Skrevet 14. juli 2010 #6 Skrevet 14. juli 2010 Problemområdene mine var: Hadde betennelse (snikende kviser under huden her og der, veldig ofte). Fikk merkelige nupper (hvite,men med hudfargen min. Den var der i 1 helt år! Midt i ansiktet). Rødhet. Grov/tørr hud. Store porer og noen svarte prikker. Fikk du bort de svarte prikkene og fikk du mindre porer også? Har bestilt skrubben fra MD nå og håper at den skal gjøre noe med porene mine og de svarte prikkene...
Frua Skrevet 15. juli 2010 #7 Skrevet 15. juli 2010 Vanskelig å si hvem md er bra til. For mange er produktene for sterke pga fruktsyren. for meg og flere venninner var den for sterk og hjalp ikke akkuratt min fuktfattig hud. Har samme erfaring som deg. Jeg fikk aldri nok fukt da jeg brukte MD
Karmosin Skrevet 15. juli 2010 #8 Skrevet 15. juli 2010 JA! Det hjalp som bare det på min tørretørre sensitive hud med noen urenheter og kviser. Jeg bruker fuktighetskrem og exfoliating facial cleanser, pluss noen ganger et serum/lotion, trenger ikke engang cleanseren for sensitiv hud. Jeg gikk ikke gjennom en flasse- og sviperiode, det bare kriblet i huden en stund etter rens og serumspåføring. Resultat: mye glattere hud, uten kviser, som er gjennomfuktet og ser frisk ut. Hurra! Men alt funker jo ikke på alle. Jeg har prøvd enormt anbefalte produkter fra andre merker som bare feila helt på min hud.
Twink Skrevet 15. juli 2010 #9 Skrevet 15. juli 2010 MD er noe av det beste jeg har prøvd ihverfall. Bruker rens for sensitiv hud, serum og skrubb, enig med alle over at skrubben er helt fantastisk. Brukte en fuktighetskrem og, men den reagerte jeg på. Så byttet til Avene clean AC, og har adri hatt så fin hud som nå! Før hadde jeg fet underhud med mye kviser og sorte prikker, og ekstremt tørr overhud. Har ikke fått tatt knekken på de sorte prikkene, men er kvitt kviser omtrent helt, og har aldri tørr og flassete hud i ansiktet lengre. Denne kremen er egentlig beregnet på de som f.eks. går på roaccutan, så gir veldig mye fukt uten å være fet. Var nok den som tok knekken på min tørre overhud, og MD som tok kvisene.
DesertRose Skrevet 15. juli 2010 #10 Skrevet 15. juli 2010 Face and body scrub bruker jeg og det er noe av det beste jeg har vært borti :rødme:
Eske Skrevet 16. juli 2010 #11 Skrevet 16. juli 2010 Jeg har brukt MD siden januar i år og er superfornøyd! Jeg hadde ikke det aller verste utgangspunktet da jeg begynte, men jeg ønsket forbedring; og fikk det. Har brukt serumet, rensen, skrubben, ei maske og en solkrem fra MD, og den eneste jeg ikke elsker er solkremen. For å få nok fukt har jeg brukt fuktighetskrem og -maske fra Decleor, og huden min viser klar ofrbedring! Jeg har lagt ut bilder av "før og etter" her. Nei, forresten... Er det lov å linke? Om ikke, moderator, må du bare fjerne linken. Om den fjernes kan den som ønsker å se bildene sende meg en pm.
AnneBonny Skrevet 16. juli 2010 #12 Skrevet 16. juli 2010 (endret) Face and body scrub bruker jeg og det er noe av det beste jeg har vært borti :rødme: Er så enig. Men jeg er ganske betatt av resten av produktene også. -Face and body scrub -Facial Cleaner -Glycare lotion oil control (serum) -Moisture Defense antioxidant creme. (Jeg synes det er greit å legge på litt Sun total rotector også etterpå, eller en fuktighetskrem om det er behov. Om du sørger for å følge rutinen, anbefaler jeg MD. Eske: Har du prøvd Ideal Hydration Lagoon Bath Carita Paris ? Hvis ikke kan du skaffe gratis prøve på steder hvor de selger MD/hudprodukter. Jeg kjøper min på Solsiden i Trondheim. Du kan faktisk sove med denne på, eller ha den på i 10-15min. (Kommer annpå huden din). Jeg elsker den Endret 17. juli 2010 av AnneBonny
brumma* Skrevet 16. juli 2010 #13 Skrevet 16. juli 2010 Jeg er kjempefornøyd med det jeg har prøvd fra MD (kanskje med unntak av solkremen, Total Protector, den er litt for tykk/seig i konsistensen synes jeg). Face and body scrub'en er helt fantastisk, den gir meg herlig myk og glatt "babyhud". Continuous renewal serum har reddet huden min fra kviser, og nå om sommeren bruker jeg moisture defense antioxidant creme. Jeg har fuktfattig og litt sensitiv hud, men disse produktene har ikke vært for sterke for huden min. Ellers bruker jeg rens og fuktighetskrem/fuktighetsmaske og nattkrem fra andre merker.
Gjest SmallTalk Skrevet 16. juli 2010 #14 Skrevet 16. juli 2010 Syrebehandling fra MD i salong fungerte som bare rakkern på min hud når den var angrepet av tenåringshormoner, ihvertfall. Det og p-piller fikk huden min tilbake på rett kjøl og nå i dag er jeg helt kvisefri. Slapp i tillegg unna arr, noe jeg sikkert hadde fått dersom jeg ikke hadde tatt knekken på kvisene tidlig.
Gjest Badabing Skrevet 16. juli 2010 #15 Skrevet 16. juli 2010 Jeg bruker facial cleanser og facial creme (har vel et nytt, vanskelig navn nå), og er veldig fornøyd. Har vel snart brukt dem i fem år. Har aldri vært plaget med kviser, men uren hud i T-sonen. Har hatt fin hud siden jeg begynte med dem, med unntak av den første måneden. Solkrem er derimot håpløst, da får jeg uren hud med en gang. Ikke engang MD sin solkrem er noe særlig for min hud. Nå sist forsøkte jeg en (svinedyr!) ansiktssolkrem fra Biotherm, og jammen har jeg ikke fått litt uren hud i pannen igjen av den. Lurer derfor på å forsøke denne skrubben dere snakker om. Har MD kun en skrubb, som da er for både ansikt og kroppen?
Eske Skrevet 17. juli 2010 #16 Skrevet 17. juli 2010 Eske: Har du prøvd Ideal Hydratation (CARITAParis) ? Hvis ikke kan du skaffe gratis prøve på steder hvor de selger MD/hudprodukter. Jeg kjøper min på Solsiden i Trondheim. Du kan faktisk sove med denne på, eller ha den på i 10-15min. (Kommer annpå huden din). Jeg elsker den Har ikke prøvd denne nei, vet ikke en gang hva det er i skrivende stund, men jeg skal lese meg litt opp på det ;-) Antar det er ei maske, og der hr jeg funnet min sjelevenn i Decleor Hydra Floral Mask, men jeg skal som sagt se på den Takk for tipset!
AnneBonny Skrevet 17. juli 2010 #17 Skrevet 17. juli 2010 Har MD kun en skrubb, som da er for både ansikt og kroppen? http://www.kvinneguiden.no/artikler/vi_tester_kroppspeeling/76516 http://www.hildechristina.com/review-md-formulations-face-body-scrub Antar det er ei maske, og der hr jeg funnet min sjelevenn i Decleor Hydra Floral Mask, men jeg skal som sagt se på den Takk for tipset! http://www.salonskincare.co.uk/product_info.php/manufacturers_id/30/products_id/2529
UpDown Skrevet 18. juli 2010 #18 Skrevet 18. juli 2010 Jeg kan love at md formulations sine produkter virker. Jeg hadde masse masse kviser og arr før ,og de er alle nesten borte, men det er noe du MÅ huske på! 1. FUKT FUKT FUKT! Etter at jeg har brukt continous renewal serum bruker jeg så et fuktserum og så en dagkrem med fukt. Mange av produktene deres kan virke uttørkene men så lenge en fukter bra med produkter fra trygge merker skal ikke dette være noe problem 2. Det blir værre før det blir bedre. I ca. 1mnd etter at jeg begynte på md sine produkter ble huden min bare værre og værre. Det er fordi produktene virker i dybden, så de får ut alle kvisene som ligger under overflaten. Det er veldig varierende hvor lenge utbryddene vil vare,det kommer ann på hudtypen din. Alt fra 1 uke til 6 mnd. 3. Pass på for solen når du bruker produktene. Spf er et must hvis du er mye ute i solen. Hvis det er noe mer du lurer på anbefaler JEG hildechristina.com. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå