Gjest nybegynner Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Denne helgen skal jeg begynne mitt nye liv med en "persona-tester" Dette er en slags "maskin" som finner ut hvordan syklusen din er. Du må tisse på en pinne annenhver dag for å finne ut om du er fruktbar eller ikke. Lyser det rødt, må du bruke kondom (eller holde seg unna hverandre!!! ) Jeg gleder meg til dette. Det er så deilig å være pillefri, men litt skummelt også. Noen fler som bruker denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Jeg bruker ikek mankinen, men jeg bruker testene som EL-tester. Fungerer flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #3 Del Skrevet 27. september 2003 Da fikk jeg mensen, og monitoren er satt igang! Jeg lyser grønt i dag (man er visst sikker under menstrausjonen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 29. september 2003 #4 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg har vurdert å prøve den, men etter at tre jenter jeg kjenner har blitt gravide når de har brukt den, holder jeg meg unne foreløpig til jeg er mer sikker på at jeg har møtt "mannen i mitt liv".. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 29. september 2003 #5 Del Skrevet 29. september 2003 Hehe, kanskje det er svaret for meg, da? Sliter nemlig med å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 30. september 2003 #6 Del Skrevet 30. september 2003 he he...jeg kjenner også noen som har brukt den for å bli gravid. Det er stor sjanse for å bli gravid når du har samleie uten prevensjon på en rød dag!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå