Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Kjøpt på apotek. Cosmica solfaktor 30, for følsom hud. Uparfymert. Kan jeg bruke denne på anisktet?
Gjest Spinell Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Man må ikke ha egen ansiktssolkrem, men enkelte får litt kviser av å bruke kroppssolkrem i ansiktet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Jeg har i grunn litt hudproblemer av og til. Derfor jeg spør:\ Inneholder; Aqua Octocrylene C12-15 Alkyl Benzoate Ethylhexyl Salicylate Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine Butylene Glycol Myristyl Myristate Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate Glycerin Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol Butyl Methoxydibenzoylmethane Canola Oil Behenyl Alcohol Myristyl Alcohol Tocopheryl Acetate Potassium Cetyl Phosphate Sorbitan Stearate Steareth-21 Decyl Glucoside Propylene Glycol Xanthan Gum Carbomer Sodium Hydroxide Citric Acid Phenoxyethanol Benzoic Acid Potassium Sorbate
pittie Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Jeg brukte cosmica sine solkremer i ansiktet når jeg var i varmere strøk ifjor. Har ganske trøblete hud, men det gikk helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå