Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #1 Del Skrevet 9. juli 2010 Kjøpt på apotek. Cosmica solfaktor 30, for følsom hud. Uparfymert. Kan jeg bruke denne på anisktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 9. juli 2010 #2 Del Skrevet 9. juli 2010 Man må ikke ha egen ansiktssolkrem, men enkelte får litt kviser av å bruke kroppssolkrem i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #3 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har i grunn litt hudproblemer av og til. Derfor jeg spør:\ Inneholder; Aqua Octocrylene C12-15 Alkyl Benzoate Ethylhexyl Salicylate Bis-Ethylhexyloxyphenol Methoxyphenyl Triazine Butylene Glycol Myristyl Myristate Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate Glycerin Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol Butyl Methoxydibenzoylmethane Canola Oil Behenyl Alcohol Myristyl Alcohol Tocopheryl Acetate Potassium Cetyl Phosphate Sorbitan Stearate Steareth-21 Decyl Glucoside Propylene Glycol Xanthan Gum Carbomer Sodium Hydroxide Citric Acid Phenoxyethanol Benzoic Acid Potassium Sorbate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 9. juli 2010 #4 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg brukte cosmica sine solkremer i ansiktet når jeg var i varmere strøk ifjor. Har ganske trøblete hud, men det gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå