Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Serena
Skrevet

Den beste hårmasken for håret mitt er denne; http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Nutritive-Masquintense-Epais-200ml

Jeg fikk den anbefalt av en frisør i utlandet og har siden elsket den. Håret går fra knusktørt og krusende til fint og rett.

Jeg har aldri klart å finne ut hvilken shampoo og balsam jeg skal bruke sammen med masken. Har noen peiling på det? jeg har kjøpt protein shampoo og balsam som fudge, det var håpløst.

Håper på noen kunnskapsrike KG jenter kan fortelle meg :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er veldig glad i denne balsamen fra Paul Mitchell.. :)

Den gjør håret mykt og blankt og tilfører fuktighet til brusete hår :)

Av shampoo liker jeg protein sjampoen fra SP :)

Den tilfører ikke så mye fuktighet, men bruker du balsam eller maske etter hårvask så er den ypperlig :jepp:

Endret av dinedama
Gjest Serena
Skrevet

Jeg er veldig glad i denne balsamen fra Paul Mitchell.. :)

Den gjør håret mykt og blankt og tilfører fuktighet til brusete hår :)

Av shampoo liker jeg protein sjampoen fra SP :)

Den tilfører ikke så mye fuktighet, men bruker du balsam eller maske etter hårvask så er den ypperlig :jepp:

Ser du nenvte i en annen tråd du var frisør, du vet ikke tilfeldigvis *kremt* hvilken shampoo og balsam hår som elsker den nevnte hårmasken som ble anbefalt av utenlandsk frisør skal ha? :fnise:

Skrevet

Hehe.. jeg er frisør ja :Nikke:

Jeg skal innrømme at jeg har aldri jobbet eller prøvd Kerastasè sine produkter, så jeg tør ikke uttale meg om akkurat det :sukk:

Skrevet

Jeg bruker kerastase bain satin 1 shampoo, den kommer vel i tre forskjellige grader,

1 til normalt til tørt hår

2 til tørt hår

3 til svært tørt hår

hvis jeg ikke har misforstått og rekkefølgen er omvendt da.

Jeg hadde kanskje brukt en redken balsam for normalt til tørt hår sammen med Bain satin serien, eventuelt Lait Vital fra Kerastase

Gjest Serena
Skrevet

Trenger en balsam som er skikkelig effektiv for håret mitt.

Skulle ønske jeg husker hva det er med håret mitt som gjør at akkurat den masken er beste ever. Sånn er det når jeg ikke snakker språk som frisøren som anbefalte den :sukk:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hvorfor ikke prøve balsamen i samme serie som hårkuren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...