Gjest Serena Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Den beste hårmasken for håret mitt er denne; http://www.feelunique.com/p/Kerastase-Nutritive-Masquintense-Epais-200ml Jeg fikk den anbefalt av en frisør i utlandet og har siden elsket den. Håret går fra knusktørt og krusende til fint og rett. Jeg har aldri klart å finne ut hvilken shampoo og balsam jeg skal bruke sammen med masken. Har noen peiling på det? jeg har kjøpt protein shampoo og balsam som fudge, det var håpløst. Håper på noen kunnskapsrike KG jenter kan fortelle meg
DDuck Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg er veldig glad i denne balsamen fra Paul Mitchell.. Den gjør håret mykt og blankt og tilfører fuktighet til brusete hår Av shampoo liker jeg protein sjampoen fra SP Den tilfører ikke så mye fuktighet, men bruker du balsam eller maske etter hårvask så er den ypperlig Endret 9. juli 2010 av dinedama
Gjest Serena Skrevet 11. juli 2010 #4 Skrevet 11. juli 2010 Jeg er veldig glad i denne balsamen fra Paul Mitchell.. Den gjør håret mykt og blankt og tilfører fuktighet til brusete hår Av shampoo liker jeg protein sjampoen fra SP Den tilfører ikke så mye fuktighet, men bruker du balsam eller maske etter hårvask så er den ypperlig Ser du nenvte i en annen tråd du var frisør, du vet ikke tilfeldigvis *kremt* hvilken shampoo og balsam hår som elsker den nevnte hårmasken som ble anbefalt av utenlandsk frisør skal ha?
DDuck Skrevet 11. juli 2010 #5 Skrevet 11. juli 2010 Hehe.. jeg er frisør ja Jeg skal innrømme at jeg har aldri jobbet eller prøvd Kerastasè sine produkter, så jeg tør ikke uttale meg om akkurat det
idaida Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Jeg bruker kerastase bain satin 1 shampoo, den kommer vel i tre forskjellige grader, 1 til normalt til tørt hår 2 til tørt hår 3 til svært tørt hår hvis jeg ikke har misforstått og rekkefølgen er omvendt da. Jeg hadde kanskje brukt en redken balsam for normalt til tørt hår sammen med Bain satin serien, eventuelt Lait Vital fra Kerastase
Gjest Serena Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Trenger en balsam som er skikkelig effektiv for håret mitt. Skulle ønske jeg husker hva det er med håret mitt som gjør at akkurat den masken er beste ever. Sånn er det når jeg ikke snakker språk som frisøren som anbefalte den
Gjest SmallTalk Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Hvorfor ikke prøve balsamen i samme serie som hårkuren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå