Gjest Jan Tore Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 Jeg liker ikke å bli berørt rundt anus, kun hvis jeg vet at jeg er 100% ren, da går det an. Synes dere jenter det er ubehagelig hvis ballene klasker mot analåpningen deres under sex? Eller foretrekker dere stillinger der dette ikke skjer? Jan Tore
Antlers Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 Det har jeg aldri opplevd, men hvis det er et problem så kan du jo bare snu dama rundt så ballene klasker mot klitoris istedenfor Hvordan får du ballene til å klaske mot anus? For meg virker det fysisk umulig. Mulig det bare er meg som har for stor rumpe, hehe. Ellers kan jeg se for meg at de kan skje med jenter som har et stort mellomrom mellom lårene.
Gjest Terje Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 Hos oss skjer dette når vi tar misjonæren, men dama mi liker det, så da er det vel greitt. Har ikke spesiellt lange baller heller. Avstanden mellom vagina og anus er ikke spesiellt stor, så det er vel ikke til å unngå. Vi liker det. Terje
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 At ballene klasker mot rumpehullet gjør over hodet ingen ting. Jeg blir ikke tent av det, men har heller ikke noe imot det. Og jeg har masse motstand mot analsex, så det har ingen sammenheng.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #5 Skrevet 10. juli 2010 At ballene klasker mot anus? Det har jeg aldri opplevd, heldigvis. Høres ikke særlig behagelig ut spør du meg. Min kjære har alltid harde baller når vi har sex, sånn by the way....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå