Mokkaa Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #41 Skrevet 11. juli 2010 Jeg tror faktisk hudfarge har ganske mye å si når alt kommer til alt, nå tenker jeg generelt og ikke på meg selv. For meg så betyr det ingenting! Men det er jo alltid morsomt å få høre andres perspektiv, og deretter diskutere hvorfor det er så. Forskjeller osv.
aline Skrevet 11. juli 2010 #42 Skrevet 11. juli 2010 Jeg tror faktisk hudfarge har ganske mye å si når alt kommer til alt, nå tenker jeg generelt og ikke på meg selv. For meg så betyr det ingenting! Men det er jo alltid morsomt å få høre andres perspektiv, og deretter diskutere hvorfor det er så. Forskjeller osv. Jeg tror også det, selv om det blir flere og flere som ikke synes det, tror jeg faktisk det er noe i det for mange. Og det er ikke sagt fordi jeg tror folk er uvillige til å bli kjent med folk med en annen hudfarge, men rett og slett fordi det faller naturlig for mange å finne en som likner en selv. Selv har jeg en tendens til å tiltrekkes menn som er utseendemessig veldig ulik meg, både i farger og ansiktstrekk, jeg liker motsetninger, men ser ikke noe galt i de som ikke har det slik.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå