Gjest gutt15 Skrevet 9. juli 2010 #1 Skrevet 9. juli 2010 jeg er en gutt på 15 år. Jeg har ca 10-12 cm lang penis, er det for lite eller det passe?
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #2 Skrevet 9. juli 2010 10-12 cm er for lite for en voksen kvinne (20+ år gammel). Men kanskje jenter noe yngre enn deg vil kunne tilfredstilles med den? 13-14 år kanskje. Muligens. Ellers vil jeg råde deg til å tie om størrelsen på den.
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2010 #3 Skrevet 9. juli 2010 10-12 cm er for lite for en voksen kvinne (20+ år gammel). Men kanskje jenter noe yngre enn deg vil kunne tilfredstilles med den? 13-14 år kanskje. Muligens. Ellers vil jeg råde deg til å tie om størrelsen på den. Dummeste jeg har hørt. 12 cm er innenfor normalen for en voksen mann, så om en kvinne synes denne er for liten, bør hun kanskje se på seg selv i sted. Du skjønner, kvinner kommer i alle størrelser og former de også. De som er vide og store vil selvsagt foretrekke større, da det passer dem best, mens normale kvinner vil kunne ta imot din helt fint. Men som 15-åring er det fremdeles litt tidlig til å prøve seg på slikt, og du vil få mer ut av å vente. Da blir du kanskje helt utvokst også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå