Gå til innhold

Som splintra speil

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åh gud, jeg har sånn kjærlighetssorg :( Ligger bare og gråter og hører på DDE - som splintra speil. Kommer aldri til å glemme eksen, og det blir såvisst ikke bedre av å høre på den sangen, herregud så trist den er :(

Følte bare for å få ut litt sorg, har ingen jeg kan prate med om det, ingen av mine venner som forstår hvordan det er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir litt lettere og lettere dag for dag, og plutselig så er det bare et hyggelig minne.

Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Så trådstarter: Det som skjer er at det kommer en dag der forholdet bare er et minne og der det går an å glede seg over det hyggelige uten å savne det sårt så man knekker sammen.

Endret av Blondie65
Skrevet (endret)

Til TS, det går over etterhvert, du lærer deg å leve med det. Men, det er bare ille mens det står på som verst.

Husk, det er ingen dødelig tilstand, alle vi andre har overlevd.

Sender deg en :klemmer: , og ønsker deg lykke til.

Endret av Bond
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Et råd for å få deg til å føle deg bedre : slutt å høre på DDE!

Skrevet

Er enig med anonym over her, slutt å hør på DDE! Sett på musikk som får deg i bedre humør, det har ihvertfall hjulpet meg. Gå en lang tur med musikk i ørene (ikke deppemusikk!). Vær sammen med venner. Gjør noe annet enn å være hjemme alene, for da kommer gjerne de triste tankene med en gang :klemmer:

Skrevet

Nå skal jeg si det samme som de før meg, slutt å høre på DDE, seriøst.

Det føles forferdelig nå, men det kommer til å bli bedre. Og det må du bare tro på, selv om det ikke føles sånn akkurat nå. Og det går fortere over hvis du har noe å holde på med, og ikke bare sitter hjemme og sørger.

:klem:

Gjest Emera
Skrevet (endret)

TS; det er én tid til å sørge og én tid til å glede seg. Bare hør på DDE, du, det er en måte å brenne ut sorgen på. Men så snart flammene slukner, slå av "Som Splintra Speil." For da har den sangen gjort jobben sin, og det er på tide å se fremover. Det kommer, skal du se.

Endret av Emera
Skrevet

Uff jeg føler med deg! JEg er enig i den over her, bare hør på DDE du, det er en tid for sorg. Det var som bestemor sa da jeg var liten og farfar døde, om du ikke gråter og det du har tapt, om du ikke lar kroppen få skylle ut det vonde, vil kroppen din til slutt si stopp, og du går på en følsesmessig smell..

gråt alt du trenger, også skrur du av DDE og begynner og leve livet ditt igjen.. Og alltid si til deg selv, du er vært mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...