Gå til innhold

Nettdating

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en fyr på internett, sukker.

Vi snakket for et par dager siden om hva vi kommer til å si til venner om hvor vi møttes når vi skal introdusere hverandre.

Han sier rett fram at han kommer til å si: Internett

Jeg er på den andre siden mer skeptisk, jeg tenkte bare å si "byen" eller noe. føler det nesten er flaut å si datingside

hva gjør man? erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest luremegpå
Skrevet

Hei

For 5 år siden var det flaut å si nettet.

Nå er det så normalt at folk ikke vil reagere på det!

Du traff han jo der, bedre å si det sånn det er, ellers må du finne opp masse historier ++

Lykke til med kjærleigheten!

Skrevet

Må man si så mye egentlig? Jeg har møtt kjæresten min over en slik datingside og jeg har til dags dato enda til gode å få et spørsmål om hvordan vi møttes. MEN, om jeg hadde fått et spørsmål om det ville jeg svart "på nettet". Det er jo ganske vanlig i dag, verden går videre og vi bruker de mulighetene som åpner seg for oss. Kan ikke fatte at det er så mye å skamme seg over egentlig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Akkurat sånn tenkte jeg før og. Hva skal jeg si til folk? Kan jeg si at jeg har møtt noen via nettet? Det er mye mer vanlig å møte noen via nettet nå enn for 5år siden. Men noen folk er fortsatt skeptisk. I hvert fall familie. Men hvorfor lyve om hvor du har møtt noen? Bare si det som det er. Fordi det spiller vel ingen rolle.

Gjest Tidssone
Skrevet

Omlag 80% av single i voksen alder har prøvd seg på nettsider. Se på det som en bardisk på internett.

Gjest wild bird
Skrevet

Jeg møtte samboeren min på nettet. Skulle det virkelig være flaut å innrømme det? :klø:

Hvis internett ikke fantes, så hadde jeg aldri møtt han som er det beste i livet mitt. Null problem å fortelle det til folk som spør :)

Skrevet

Hvis fyren minner litt om B-vare så er jeg enig at det kan være litt tamt å si at du traff ham på nettet. Hvor desp er du da, lissom.

Liker du fyren, derimot, så er vel hvordan du traff ham underordnet det at du faktisk traff ham.

Skrevet

Tror ikke mange vil reagere noe særlig om du sier sannheten. De fleste kjenner noen som har funnet lykken på nettet.

Skrevet

Har møtt en fyr på internett, sukker.

Vi snakket for et par dager siden om hva vi kommer til å si til venner om hvor vi møttes når vi skal introdusere hverandre.

Han sier rett fram at han kommer til å si: Internett

Jeg er på den andre siden mer skeptisk, jeg tenkte bare å si "byen" eller noe. føler det nesten er flaut å si datingside

hva gjør man? erfaringer?

Du får vel bare lyve da, si dere traff hverandre for første gang i en sommereng en stjerneklar natt, eller noe sånt. :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...