Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #1 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg bruker å la valpen min leke i hagen, men nå har det kommet masse snegler. De lange svarte og de med hus. Kan jeg ikke la henne være i hagen mer? Jeg mistenker at hun tygger på dem. Har sett henne stå og snuse på dem og dytte på dem, men jeg har ikke sett om hun tygger eller spiser dem. Er disse veldig farlige? Blir jo litt dumt om hun ikke får leke i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #2 Del Skrevet 9. juli 2010 Snegler er grunnen til at alle andre har hundene sine innendørs hele sommeren Om vinteren kan du ha den ute, hvis den ikke spiser den gule snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 9. juli 2010 #3 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror ikke det er så farlig om hunden tygger på sneglene. Du burde heller passe på at den ikke får i seg padder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #4 Del Skrevet 10. juli 2010 Er det farlig for hund/katt å spise snegler da? Hva med frosk/padder? Katten min dreper det meste småtteri som finnes utendørs, har aldri sett at han har tatt noen snegler, de er vel for treig til at det blir en spennende jakt, men frosk har han drept.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissMas Skrevet 10. juli 2010 #5 Del Skrevet 10. juli 2010 Er det farlig for hund/katt å spise snegler da? Hva med frosk/padder? Katten min dreper det meste småtteri som finnes utendørs, har aldri sett at han har tatt noen snegler, de er vel for treig til at det blir en spennende jakt, men frosk har han drept.. Frosk er ikke farlig, men padder er veldig giftige for katter og hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå