Gjest Eva Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Vi har en på tre, og ei på fire måneder og har sex som regel bare i helgene. Lysten er tilstede, men overskuddet mangler. Hvordan er det med dere andre?? Eva
Gjest småbarnsmor Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hei du =) Vi har ei på 3,5 år og ei på 9 mnd, vi hr sex ganske så nøyaktig en gang i uken. Vi har mye å gjøre, pusser opp hus, han har reisende jobb og og og. Og ja, lysten er der, men overskuddet sjeldent. Det føles til tider som om vi faktisk pusher oss selv til sex, fordi vi begge vet at vi jo burde og skal og og og, men til tider tror jeg at vi helt fint hadde klart oss uten, rett og slett fordi vi er slitne småbarnsforeldre, NOTHING MORE, NOTHING LESS ! Og til alle de som kommer inn her og sier: vi har sex 6 dager i uken og har trillinger på 6 mnd, BRA FOR DERE Desverre virker det som om langt flere ikke har så ofte sex nå for tiden (med små barn) da det er sliiiiiiiiitsomt og være til med to små barn. Herlig, men slitsom tilværelse. Og jeg VET at jeg og sambo elsker hverandre og er tiltrukket av hverandre, så vi tar det helt med ro. Barna blir større, og da kommer også overskuddet
Gjest Eva Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Godt å høre at det er flere i samme situasjon. Beskrivelsen din støtter jeg 100%. Takk for svar. Eva
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Vi har en på tre, og ei på fire måneder og har sex som regel bare i helgene. Lysten er tilstede, men overskuddet mangler. Hvordan er det med dere andre?? Eva Jeg har ikke barn en gang, men jeg synes det blir slitsomt med sex etter jobb og forpliktelser, og jeg vet at jeg må sove for å komme meg opp tidlig dagen etter. Da er det bedre å ha sex sjeldnere og heller ta seg litt god tid. Sex er en overskuddsaktivitet, og ikke noe man skal behøve å stresse med.
Gjest gjesten Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Vi har ei datter på 2. Er helt enig med alt som er sagt. Lyst er det, lite overskudd. Det kan dog variere litt, kanskje 2 ganger i uken i snitt. Nå har vi vært i lag i mange år (6) så det er vel naturlig at det daler litt med sexen. Det viktigste er at man trives sammen, da kommer som regel lyst også.
Gjest Tine Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 1-2 ganger i mnd Hva gjør dere som har forskjelllig tidspunkter på dagen når dere har lyst. Jeg har lyst om morgenenen og ham om kvelden, og detter er et lite problem for oss? Snufs....
Gjest bella Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Synes en gang i uken høres ganske så bra ut når man er småbarnsforeldre. Til du som har sexlyst til ulik tid som typen: slik kan det være hos oss også. Da får han ofte ta seg en kjapp en med meg når han er kåt, og så kan han gjøre gjengjeld senere når jeg er kåt (gå ned på meg feks). Funker veldig fint hos oss, det
Gjest Lena Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Hos oss reiser typen tidlig på jobb kl 0600 på morgenen. Selvfølgelig da jeg er mest kåt og for tidlig til å ha sex. Når mine to barn sover rundt kl 12.00 på formiddagen, har jeg av og til onanert, men jeg får så dårlig samvittighet etterpå. Tenker på mine to uskyldige barn som ligger å sover, mens mammaen ligger på sofaen og onanerer.Er det flere som sliter med det samme? Lena
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Nå er min miste 3 år og har en på 5 og en på 7. Lysten er virkelig på topp om dagen, men det er heller mannen som ikke har lyst desverre. Får jo energi av å ha sex og jo oftere jo bedre er min mening. Nå har vi litt egen tid innimellom da ungene er hos sin far, men normalt sett har vi sex 1 gang per uke. Sjeldnere den siste tiden. Jeg har et ønske om min 2-3 ganger per uke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå