Gjest lurven Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 noen som liker bhangra her da. syns det er litt kult jeg selvom jeg iikke skjønner hva de synger da
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 Kjempekult! Men har ikke så mye slik musikk, da. Har lastet ned en del sanger fra Monsoon Wedding. Kan anbefale Shumari Shumari (eller hva det nå var den het)
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #3 Skrevet 26. september 2003 ...eler var det kumari kumari??
Fauna Svecica Skrevet 26. september 2003 #4 Skrevet 26. september 2003 Joda, er endel bra der. Sukshinder Shinda, Mc Metz and Mc Trix og Bally Sagoo er gode artister.
Gjest Embla s Skrevet 26. september 2003 #5 Skrevet 26. september 2003 Hører ofte slik musikk, det er kjempebra!! Hadde du vært dame, Lurven, kunne du blitt med meg på magedanskurs
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #6 Skrevet 26. september 2003 Hører ofte slik musikk' date=' det er kjempebra!! Hadde du vært dame, Lurven, kunne du blitt med meg på magedanskurs [/quote'] Er det gøy?
Gjest Embla s Skrevet 27. september 2003 #10 Skrevet 27. september 2003 Nei, ikke så veldig lenge. Går ikke nå i høst (har ikke tid), men etter jul, da skal jeg begynne igjen (du kan jp kle deg ut som en dame og bli med da, siden dama di ikke vil) (og hvem vet - kanskje det er noe for henne allikevel? Der jeg gikk sist, var det alle mulige slags damer. Unge, gamle, tykke, tynne, "baber" og alternativ-berter.)
Gjest lurven Skrevet 27. september 2003 #11 Skrevet 27. september 2003 Nei, ikke så veldig lenge. Går ikke nå i høst (har ikke tid), men etter jul, da skal jeg begynne igjen (du kan jp kle deg ut som en dame og bli med da, siden dama di ikke vil) (og hvem vet - kanskje det er noe for henne allikevel? Der jeg gikk sist, var det alle mulige slags damer. Unge, gamle, tykke, tynne, "baber" og alternativ-berter.) ja og hvis jeg blir med så blir det jo en transvestitt der også
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #12 Skrevet 28. september 2003 he he, ja tenk på det du, Lurven
Gjest lurven Skrevet 28. september 2003 #13 Skrevet 28. september 2003 jeg skal ha på burka det er så sexxy
Gjest Atacand Skrevet 28. september 2003 #14 Skrevet 28. september 2003 jeg skal ha på burka det er så sexxy Da blir du stilig "lurvegutt" kankje du vil låne en kamis og shilwar fra meg.
Tusenfryd Skrevet 28. september 2003 #15 Skrevet 28. september 2003 Liker veldig godt bhangra, jeg - har dte med i trenignsprogrammet mitt også. Skikkelig glad-musikk. Selv om alt selvsagt ikke er like bra da - men det gjelder jo alle kategorier.
Gjest Starya Skrevet 28. september 2003 #16 Skrevet 28. september 2003 ...eler var det kumari kumari?? Chumari chumari? (fikk den opp på kazaa)
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #17 Skrevet 28. september 2003 Chumari chumari? (fikk den opp på kazaa) Ja, det er det! Den er kjempefin!! Umulig å ikke hoppe rundt i stuen og danse til den. leste teksten oversatt til engelsk en gang, og det er en ren flørtesang, hvor mannen synger at hun gjør ham gal med sløret hun danser på, og hun danser og erter ham (dansesenen med slørdame på festen i fra filmen)
Gjest lurven Skrevet 28. september 2003 #18 Skrevet 28. september 2003 Da blir du stilig "lurvegutt" kankje du vil låne en kamis og shilwar fra meg.ja er det du som har indisk mann.. hva er shilwar og kamis
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #19 Skrevet 28. september 2003 Shalwar kameez er sånne klær som typisk paksitanske jente ri oslo går med. Bukse og kjortel, gjerne med skjal til . Et usedvanlig behagelig plagg, der alle valker og uhumskeheter forsvinner. Følte meg usedvanlig vel og kvinnelig i den periodn jeg gikk i dette daglig. men skjalet fikk jeg aldri dreisen på. Graden av kroppsnærhet og gjennomsiktighet, samt lengden på kjortelen og benenes smalhet sier litt omhvor moderne/utfordrene den er.
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #20 Skrevet 28. september 2003 (Donpedro, hvorfor gikk du i dette daglig en periode?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå