Gjest Elijah Skrevet 8. juli 2010 #1 Del Skrevet 8. juli 2010 Sant eller usant? Dette er et utsagn jeg har hørt flere ganger, men jeg undrest på om det er sant. Selv er jeg av den oppfatning at kvinner flest liker at mannen tar initiativ når et forhold dannes. På den andre siden er det mange populære kvinner som kanskje kunne tenke seg at mennene ikke var så aggressive og at de selv fikk sjangsen til å være den aktive forførerinnen av og til? Diskuter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 8. juli 2010 #2 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har forsåvidt ingen spesifikk preferanse på noen av delene. Det kommer litt ann på fyren og omstendighetene... Eller, jeg synes jo også det kan være morsomt å sjekke og jakte litt selv. Men det har også bare blitt av og til slik at jeg har måttet ta initativ. Min forhenværende fortalte at han aldri hadde turt å sjekke meg opp, hvis jeg ikke hadde vært såpass tydelig i mine intensjoner. Vi var bare 16 den gang, så mine teknikker var litt keitete.. det inkluderte blandt annet å forsøke å sjenke han full og spørre om han hadde kysset en jente før. Stakkars fyr. Tror mitt beste sjekketriks var da jeg var 6 år gammel.. Jeg var litt småbetatt av nabogutten.. og en dag vi lekte stilte jeg et ganske nådeløst ultimatum til pjokken: "Enten så kysser du meg, eller så må du leke prinsesse, hva velger du?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimist40 Skrevet 8. juli 2010 #3 Del Skrevet 8. juli 2010 Er utadvendt og impulsiv nok til å gjerne kunne være den som tar initiativ, "forførerinne" tja, hvilken kvinne ønsker ikke den tittelen? hehe :gjeiper: Nå har jeg ikke vært singel lenger enn enn 6 mnd, så har ikke vært videre interressert i å teste ut sjekking overhode. Men ser ikke problemet i at kvinner også kan være initiativtager til å dra i gang en samtale, eller be en mann ut på en "date". Derimot kan kvinner fort bli redd for å bli avvist eller oppfattet som pågående / agressive og derav mindre attraktive om de tar initiativ. Og dermed blir det nok ofte til at de heller venter på å bli sjekket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 10. juli 2010 #4 Del Skrevet 10. juli 2010 Mulig at noen veldig populære kvinner skulle ønske de var mindre populære og kunne "jakte" på og forføre menn - men på vegne av oss mindre populære kvinner som ikke har noe annet valg enn å være jegere; dere aner ikke hvor godt dere har det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fireflies Skrevet 10. juli 2010 #5 Del Skrevet 10. juli 2010 I mitt tilfelle stemmer det. Hele jakten handler jo om spenning, forelskelse og dette med å ønske seg og håpe på at det blir dere to. Jeg tror det er vikttig for et eventuelt forhold senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #6 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg har aldri hatt noe behov for å være jeger. Den rollen overlater jeg til mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #7 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg syntes i alle fall ikke det er kjekkt når mannen kaster seg etter meg. Han skal være litt hard to get av og til, men ikke hele tiden, det gidder jeg ikke. Dersom han ringer hele tiden og alltid er på hugget kjeder jeg meg fort og tenker at dette kan bli et forhold hvor jeg ikke vil møte mye utfordringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taylor83 Skrevet 11. juli 2010 #8 Del Skrevet 11. juli 2010 For min del liker jeg at mannen tar initiativ først. Blir han for ivrig så mister jeg interessen. Men idet en manns interesse avtar, da kan jeg bli veldig interessert og like å jakte på han. Jeg liker å leke litt samtidig som det kan være utrolig frustrerende når man ikke alltid får den responsen jeg ønsker. Og får jeg den responsen jeg ønsker med en gang, da kan det bli litt kjedelig Jeg er ikke ute etter drama eller noe sånt...da hadde jeg blitt borte for lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juli 2010 #9 Del Skrevet 12. juli 2010 Når jeg møter noen for første gang, er jeg selvsikkertheten selv. Da tar jeg gjerne initiativ, flørter og styrer på. MEN, om jeg allerede har møtt vedkommende og litt en smule interessert, da blir jeg sjenert og keitete. Da blir en eventuell avvisning mer personlig. Artig det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Del Skrevet 13. juli 2010 Mannen skal ta initiativ til første og andre date, og helst det første kysset. Men jeg vil gjerne bestemme når det blir sex, jeg hater å føle at jeg blir presset til sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå