Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nynne
Skrevet

Hei :)

Jeg er en gutt i midten av 20-årene som har funnet ei jente jeg virkelig trives med. Forholdet er veldig ferskt, og selv om vi har snakket ut en del om det - så har vi ikke gjort forholdet "offisielt" kan man si.

Vi har i det minste begge ønske om å bli bedre kjent og være mye sammen. Hun er for øyeblikket på interrail med to venner, reiser rundt i 1 måned. Før turen lurte hun på om jeg hadde lyst til å komme til f.eks. Paris når de var der, og det var i grunn da jeg fikk ideen om å i stedet for å planlegge, heller overraske henne - så jeg sa jeg ikke kunne pga jobb.

Jeg holder kontakt med en av vennene hun reiser med, så det er kun hun som vet at jeg kommer (må jo ha noe kontroll på situasjonen siden de reiser hit og dit når de vil :) )

Uansett så har jeg nå bestilt en langweekend til Roma, ankommer samme dag som de. Vennen jeg har kontakt med om dette skrev at de to andre plutselig begynte å planlegge endringer i ruta, så hun måtte si at kusina hennes var i Roma for å få dra denne planen i land :)

Ok, ble kanskje mye unødvendig informasjon her, beklager :( Til poenget!

Jeg har begynt å gruble litt over hvordan jeg skal presentere overraskelsen. Først tenkte jeg på å komme snikende bakfra og ta den en klassisk 'gjett hvem'. Så vurderte jeg å ta bilde av de (i det skjulte selvsagt) og sende det som mms til henne :) .. Etter jeg fikk høre at de drar til Roma for å møte "kusina", har jeg begynt å vurdere å kjøpe parykk og hele greia, late som jeg er kusina :P

Noen som har vært borti en lignende situasjon eller som har ideer/forslag til hvordan jeg skal "møte opp"? :) Ønsker selvsagt at reaksjonen blir så sterk som mulig (i positiv forstand, hehe), kan være både romantisk og komisk :)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så gøy! Tipper hun blir kjempeglad og overrasket!

Vet ikke om jeg har noen bedre tips egentlig... Kom på en ting da, men som kanskje er litt vanskelig å gjennomføre :P Ved Trevifontenen er det flere "turistfotografer" som går rundt med polaroidkamera og tar bilder av turister foran fontenen for en billig penge. Hva om du avtaler med vennen du har kontakt med at hun skal huke tak i en slik fotograf til å ta bilde av gjengen, også plutselig dukker du opp på bildet bak dem? Da må du gjemme deg når de kommer, også gjemme deg når bildet er tatt slik at hun ser deg først på bildet da ;) (Der er masse statuer og steiner osv, så å gjemme seg bør ikke være så vanskelig). Går sikkert an å snakke med en av disse fotografene på forhånd også og avtale det som skal skje :)

Gjest nynne
Skrevet

Åh, herregud! Elsker den ideen! haha :D

Men ja, høres bittelitt vanskelig ut å gjennomføre fullstendig :)

Problemet er jo at man aldri vet når folk snur seg rundt, kikker over skulderen eller ser seg omkring - ihvertfall over en såpass lang periode dette eventuelt kan ta, men det er jo selvsagt en risiko en må leve med :P

Tusen takk for godt forslag, skal tenke over det! :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke sikkert hun kjenner deg igjen om du har på deg en caps som skjuler ansiktet og ei ny skjorte e.l. og f.eks står med ryggen mot dem og lener deg mot kanten og liksom ser etter penger i vannet eller noe. Vennen du har kontakt med vet hvilke klær du har på deg, og plasserer gjengen foran deg, slik at du bare trenger å ta av capsen og snu deg når fotografen roper "cheese", også tar du på capsen og snur deg igjen med en gang bildet er tatt...

Gjest nynne
Skrevet

Hm, er inne på noe der ja :)

Tror faktisk jeg kommer til å satse på dette om det ikke kommer forslag som jeg liker enda bedre.. men blir vanskelig å slå ;)

Takk igjen :)

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...