Alethea Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Hei! Jeg har gått på p-piller (yasmin)i ca. 7 år, før dette gikk jeg på p-sprøyte i 1-2 år. Hvor lang tid vil det ta før syklusen stabiliserer seg igjen? Sikkert litt individuelt, men er det noen som har noen erfaringer på dette?
tundike Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Sist jeg gikk på piller, gikk jeg to år på Yasmin, brukte 4-5 måneder på å komme inn i stabil syklus etterpå. Nå har jeg gått to og et halvt år på Mercilon og skal nok av ganske snart... er spent! Har andre erfaring å dele?
SummerJoy Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Gikk på p piller i ca 9 år før jeg sluttet. Hadde uregelmessig syklus hele det første året etterpå. Ble gravid etter 1 år (prøvde ikke aktivt da..) og ca 3 mnd etter fødselen var syklusen helt regelmessig igjen.
Gjest Cupcakes Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 på meg tok det ca 4-5 mnd før det stabiliserte seg helt igjen, hadde da gått på yasmin i 5 år. nå er den fortsatt stabil og kommer til datoen og nesten til samme kl. slett hver gang, faktisk er det samme syklus som jeg hadde før jeg begynte på pillen som 15 år.
Alethea Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar:) Fint å høre fra flere som har brukt yasmin...type p-piller spiller jo inn det også. Flere som har erfaringer de vil dele?
Superlilje Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Jeg gikk på Yasmin i tre år, kom rett inn i 31 dagers syklus etter jeg sluttet, og ble gravid på tredje syklus
Gjest Stapler Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Jeg gikk på Yasminelle i 2-3 år før jeg sluttet i begynnelsen av desember 09. Før Yasminelle gikk jeg på andre typer p-piller sammenhengende. Totalt har jeg gått på p-piller i 6 år. Vi forsøkte å bli gravide fra april/mai så fra desember til april hadde jeg god kontroll over syklusen min. Den var veldig ustabil og på nesten fem måneder hadde jeg tre menstruasjoner. Men vi ble gravide i første syklus likevel!
Lyra Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 Jeg har gått på p-piller i 10 år, først Diane, og de siste 6-7 årene Yasmin. Sluttet på pillene i februar, og hadde sykluser på 35-33 dager før jeg ble gravid i mai. Syklusene ble kortere med en dag for hver gang, rakk ikke komme ned i mindre enn 33 før jeg ble gravid
Que Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 Hei.. Jeg gikk først på p-sprøyte i 2 år, før jeg gikk over på Yasmin i ca 1 år. Jeg kom rett inn i rytmen igjen etter pilleslutt (juli 08) og ble gravid allerede i september;D
AnonymBruker Skrevet 9. august 2010 #10 Skrevet 9. august 2010 jeg har gått på p-piller i ca 4 år, sluttet for 5 mnd siden og har ennå ikke blitt gravid .. Syklusene mine har variert med alt frå 19 til 32 dager, men er i ferd med og stabilisere seg nå. Venter i spenning
Gjest azorpro Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 (endret) Har gått på pillene i 5år. Jeg sluttet på pillene (synfase) i januar, har nå gått 7mnd uten pillene, og har enda ikke fått regelmessig mensen. Sist hadde jeg mensen fra 7juli- 12juli, og forventet å få mensen nå den 17aug. MEN ingen mensen kom, hadde ingen mensensmerter som jeg bruker å ha, det eneste var at jeg fikk litt små blødninger en dag etterpå, det var ikke noe mensen liksom. Da begynner jeg og lure på, skal jeg ikke få mensen denne måndeden? Noen som har opplevd lignende? - Kan det har vært festeblødning? (jeg testet negativ test den 17aug). Eller er det bare rett og slett at jeg ikke får mensen denne måndeden? -fortvila- Endret 25. august 2010 av azorpro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå