miss_dark Skrevet 1. mai 2002 #1 Skrevet 1. mai 2002 Kjære vene, jeg som ikke kan danse!!! Går det ann å danse roligdans istedenfor? Hvilken sang kan vi da evt bruke? Og hva skal dere gjøre?
miss_dark Skrevet 1. mai 2002 Forfatter #2 Skrevet 1. mai 2002 Hvem skal ha brystbukett og hvilken blomst er det vanlig å bruke i den! Min bukett består av roser og bjørnegress. Har hørt at det er nellik som skal brukes, men jeg syntes ikke nellik er noe fint!
Mrs. B Skrevet 1. mai 2002 #3 Skrevet 1. mai 2002 Det er brudgom, hans forlover og faren din som tradisjonelt sett skal ha knapphullsblomst. Som knapphullsblomst trenger man ikke bruke nellik! Velg det dere vil ha - gjerne en blomst som går igjen i buketten din. Selv skal jeg f.eks. ha 5 hvite calla i buketten min - og knapphullsblomstene blir av en mini calla med et grønt blad. 12
Niso Skrevet 1. mai 2002 #4 Skrevet 1. mai 2002 Gjør som oss, ta en privattime i brudevals på en danseskole! Kostet oss bare 300 kr!
Rose Skrevet 2. mai 2002 #5 Skrevet 2. mai 2002 Jeg HATER å danse vals, min kjære like så. Derfor kommer vi til å åpen dansen med en "roligdans". "Tougher than the rest"/ Springsteen synget av Emilly Harris er valgt fordi den begyr noe spesielt for oss : )
Augustbrud02 Skrevet 2. mai 2002 #6 Skrevet 2. mai 2002 Vi er absolutt ikke noen danse-mennesker vi heller, men vi skal definitivt ha brudevals. Om det hele går galt, så blir det bare et morsomt minne i ettertid. Vi får sette i gang å øve nå, så kanskje vi ikke tråkker hverandre på tærne hele tiden. Jeg gruer meg litt, men er fast bestemt på at dette er noe vi skal gjennomføre uansett!12
CecilieB Skrevet 2. mai 2002 #7 Skrevet 2. mai 2002 Vi hadde rolig dans. Valgte "From this Moment" og ingen sa noe på det. Jeg hadde også roser i buketten, og min mann, hans forlover og vår sønn hadde en rosenknopp i brystlommen.12
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #8 Skrevet 2. mai 2002 Vel klarte ikke holde meg helt unna Ingen av oss er noe flinke dansere og vals kan vi i hvertfall ikke danse. Så vi danset en rolig dans. Fyrte meg skikkelig opp da svigerfar sa at valsen er nesten like viktig som vielsen - da sa jeg at det er bullshit SÅ det ble en rolig og flott dans. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå