Gå til innhold

juice+

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Har noen her inne erfaringer med juice+ - et konsentrat tilsvarende enorme mengder frukt og grønnsaker (i dette tilfellet bare juice?).

Teorien bak er: Mennesket i dag spiser helt anderledes enn hva kroppen har behov for - derfor får vi mange forskjellige sykdommer (livsstilssykdommer) Forskning viser at x antall kg (ja kg!!) av grønnsaker hver dag vil redusere risiko for kreft mm. Men siden vi ikke kan spise så mye, skal dette konsentratet kompensere.

Jeg har fått denne info fra en overlege, meget troverdig sådan, som får dette av en kollega som importerer det fra USA. Overlegen var selvsagt familieperson med mange unger, slank og sprek og stuttet av energi - noe h*n tilla bruk av juice +.

Jeg har bestilt mer info om produktet men lurte bare på om andre hadde hørt om/brukt det? For er det så bra er jeg villig til å prøve...

Hilsen håpefull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Har ikke prøvd juice+ selv, men treneren min selger det og bruker det. Hun sier det gir en veldig bra effekt og at hun føler seg mer opplagt enn før. Hun drikker et glass til frokosten hver dag.

Men så er det jo ganske dyrt.. Grunnen til at jeg ikke bruker det selv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hvor får man tak i Juice+???

Min kjære har leitet etter dette i helsekostbutikker, men de som jobber der bare ser dumt på ham og har aldri hørt om Juice+ en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ingen årsak 8)

Vet ingenting om det altså. Lette etter noe annet når jeg snublet over den siden. Det er ofte sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...