Gå til innhold

Rustikt "grått" salongbord i tre

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det rimte! Tittel og undertittel altså. :ler:

Jeg er på leting etter et salongbord jeg ikke vet om finnes. Det skal være avlangt, i solid utforming, med rette linjer. Gjerne tykke bordben og tykk bordplate, og i "grått" tre. Vet ikke hva teknikken for å få det grått heter.

På Home and cottage har de et bord som er i akkurat slik stil, men det er kvadratisk, og dermed blir det for stort til stuen min (det er passe lengde på det, men så er det tilsvarende dypt, og da kommer det til å kræsje i spisestuen tror jeg..)

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, så en reklamebrosjyre fra Living her om dagen, de hadde noen bord i resirkulert gråaktig tre som kanskje er noe ala det du leter etter.

Skrevet

Såkalt grått tre er vel ubehandlet tre som har vært ute i allskens vær, "driftwood" feks. Om du setter et ubehandlet bord ut i noen sesonger blir det ganske grått, slik som verandaen vår som trenger oljebehandling :nigo:

Møbelprodusenter bruker vel kanskje farget beis.

Hvor du får tak i et ferdig "behandlet" er jeg usikker på. Slettvoll har endel i den stilen, kanskje de har noe.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tuuuuuuusen takk for hjelp! :klem:

Fant et på Living som er 80% "riktig", og et på Slettvoll som er 100%. Så får vi se om prisforskjellen på en del tusen er verdt det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...