Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

....4 idioter, 3 skjørtejegere, 2 homofile og 1 bisexuell!!!

Hilsen Sigrid

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje deg det er noe feil med.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Greit nok at du er frustrert over idioter og skjørtejegere, men homofile og biseksuelle er jo født sånn. De kan liksom ikke gjøre noe med det ;)

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

bisexuel funker vel greit det?

Skrevet

Så synd for deg Sigrid!

Hva med å gå ett annet sted på byen neste gang? :romeo:

Skrevet

Hvis du ikke går på en homsebar neste gang, så får du kanskje bedre napp. Går utifra at idiotene er de som har gått feil :)

• 3 uker senere...
Gjest Noevik
Skrevet

når vi er inne på temaet menn&byn. Ble helt satt ut av en gruppe menn lørdag. Det var fullt på utestedet så min venninne og jeg måtte stå. Jeg la egentlig ikke merke til folka som satt rundt, hadde en god fyllasamtale med venninna mi. Plutselig reiser to mannfolk seg og begynner å gå, hadde ikke lagt merke til de før. HEY, ledig bord, vi passerte disse mennene mens de gikk fra bordet og satt oss. Mennene stoppet så på hverandre og gikk tilbake til bordet og spurte om de kunne sette seg. Vi kunne ikke si noe annet enn njaa ok. I løpet av de neste fem minuttene kom minst fem gutter, bekjente av disse mennene og satt seg en og en. Vi var omringet av mannfolk. Til slutt måtte vi bare gå, det ble for mye tafsing og flørting. Dessuten var det så åpentlyst at hele greien var planlagt... hadde dere vært der hadde dere skjønt hva vi mener. Følte oss angrepet av kameratgjeng, fanget som små mus. Shit!! haha. Flatterende men, neh...ikke måten å gjøre det på!!

Skrevet

Høres ut som at byen ikke er riktig sted å møte menn på, hvis man er ute etter noe seriøst, ordentlig, normalt :gjeiper:

Skrevet
Følte oss angrepet av kameratgjeng, fanget som små mus. Shit!! haha. Flatterende men, neh...ikke måten å gjøre det på!!

Det går jo an å bare reise seg og sette seg et annet sted. De holdt dere vel ikke fast?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det skulle tro at enkelte menn tror at alle jenter som går på byn er single. Det må gå an å gå ut å kose seg men venniner uten at ekle fulle menn skal glo, tafse og slenge ut ekle kommentarer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Og tanken om at det er deg det er noe galt med har ikke slått deg.

Gjest Trajan
Skrevet

Det skulle tro at enkelte menn tror at alle jenter som går på byn er single.

Og man skulle tro at enkelte kvinner tror at alle menn på byen er single. Ikke tro at dere kvinner er noe bedre en oss menn. Dere er like udugelige som vi er

Gjest Noevik
Skrevet

Det høres kanskje ikke "så gale ut", men hadde dere vært der hadde dere skjønt hvorfor vi reagerte. Vanskelig å forklare situasjonen men tingen er de kunne like gjerne holdt oss fast. OG, jeg har ikke sagt at kvinner er bedre, jeg har ei heller sagt at ALLE menn flørter (eller hva man kan kalle det) på samme måte. Jeg synes det er smigrende at mannfolk gir meg eller mine venninner oppmerksomhet, men der og da følte vi oss ja, fanget som små mus. Vi måtte virkelig "kjempe" oss ut av kameratgjengen.

Gjest Noevik
Skrevet

og må legge til at de ikke var beruset... så det var ingen fyllagreie der de ikke "visste hva de gjorde"..

Jeg har vært aktiv på kvinneguiden over lengre tid som anonym. Blir satt ut av hvordan noen folk svarer. Noen svar er virkelig unødvendig. Som f.eks.på denne tråden: Og tanken om at det er deg det er noe galt med har ikke slått deg.

Hva med å uttrykke din mening ved å begynne med Jeg synes at... jeg er uenig med. Visse mennesker bør lære seg å styre temperamentet sitt og i det minste begrunne utsagnet sitt, eller stille spørsmål ved innlegget/svaret man er uenig med; hva mener du med det? hvorfor? hvordan? osv.

J*vla hersketeknikker altså!!

Ja, dette var ikke temaet, det bare passet å lufte mitt eget temperament akkurat nå. Beklager :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

....4 idioter, 3 skjørtejegere, 2 homofile og 1 bisexuell!!!

Hilsen Sigrid

Det er ikke de du møter. Det er DEG! DU er teit. Derfor!

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Spørs hva man er ute etter det..........

Er du moden for et seriøst forhold skal det holde hardt å møte sin utkårede på byen, uansett om det er kvinne eller mann man leter etter..............tror nå jeg da :fnise:

Dessuten - om man jakter på et ligg for minneboka skal det vel strengt tatt godt gjøres å hooke opp en partner til det formålet ute på byen også. Så langt har ikke jeg lykkes med det. Nettet derimot.............. :gjeiper:

Endret av Gorgonzola
Gjest lurven
Skrevet

da får du lete etter menn andre steder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...