Gå til innhold

Tips for å holde ut lenger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen bra tips for hvordan jeg kan holde ut lenger i senga før jeg spruter? Noen ganger kan alt være ferdig på 2-3 minutter, mens andre ganger kan jeg lett klare å knulle en god stund.

Alle tips tas imot med stor takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest rat palmiste
Skrevet

Finnes mange remedier for å holde ut i det uendelige, hva en foretrekker kommer an på deg som person og hva en egentlig gidder å sette seg inn i. Foresten hvilken vei spinner denne dama?

Gjest Trissa
Skrevet

Ikke prøv å "holde lengre"

Da mister du fokuset på din egen nytelse og orgasmer vil kanskje ikke være det samme lengre, fordi du føler du må "holde ut" for hennes nytelse.

Jeg er selv kvinne og jeg liker ikke menn som holder igjen! Media har skapt et forrengt bilde av hva som er normalt, altså at dama skal komme først, at man må holde ut for damas nytelse..

WTF? Hvorfor er det ikke slik at damer skal prøve å komme litt fortere? Hvorfor skla menn øve på å holde ut når kvinner ikke øver på å komme fortere?

Jeg elsker menn som nyter og jeg blir skikkelig tennt av menn som kommer fort. Det brekrefter jo at de syns det er så deilig at de ikke klarer å holde igjen..Mye heller en mann som kommer fort enn en som holder på i det uendelige..

Har dama di sagt noe om dette? Du kan jo gi henne munnsex før penetrering feks.

jeg får full tenning hvis en mann spruter /kommer fort.. Du sier at du er snar men 2-3 minutter er jo over vanlig gj.snitt. Min mann kan komme på noen få sekunder og alltid før det er gått ett min, og jeg elsker det!

Skrevet

Tenker du det så skjer det.

Alt er mentalt.

Skrevet

Ikke prøv å "holde lengre"

Da mister du fokuset på din egen nytelse og orgasmer vil kanskje ikke være det samme lengre, fordi du føler du må "holde ut" for hennes nytelse.

Jeg er selv kvinne og jeg liker ikke menn som holder igjen! Media har skapt et forrengt bilde av hva som er normalt, altså at dama skal komme først, at man må holde ut for damas nytelse..

WTF? Hvorfor er det ikke slik at damer skal prøve å komme litt fortere? Hvorfor skla menn øve på å holde ut når kvinner ikke øver på å komme fortere?

Jeg elsker menn som nyter og jeg blir skikkelig tennt av menn som kommer fort. Det brekrefter jo at de syns det er så deilig at de ikke klarer å holde igjen..Mye heller en mann som kommer fort enn en som holder på i det uendelige..

Har dama di sagt noe om dette? Du kan jo gi henne munnsex før penetrering feks.

jeg får full tenning hvis en mann spruter /kommer fort.. Du sier at du er snar men 2-3 minutter er jo over vanlig gj.snitt. Min mann kan komme på noen få sekunder og alltid før det er gått ett min, og jeg elsker det!

Takk for svar! Grunnen til at jeg spruter fort er jo bare fordi jeg er så sinnsykt kåt!

Dama har bare sagt at hun kunne ønske hun kom oftere. Men jeg kan nok bli litt flinkere med forspillet. Greia er bare at jeg blir overkåt når jeg ser fitta hennes og stikke den inn så fort jeg kan. Som en hun som snart vet at den skal ut og gå tur :gjeiper:

Skrevet

Bytt stilling om du kjenner trykket, og hun ikke er i nærheten av orgasme. Onaner mye og tren på å stramme for å holde igjen.

Jeg liker å holde på fra 30-60 minutter om tiden ellers er der, og det ser ut til å overraske mange damer ganske kraftig, men har ikke mottatt noen klager.

Gjest rat palmiste
Skrevet

Er en såpass viril så skader det ikke med runde #2 og så videre... bedre å ha det gøy enn å være så jævla resultatorientert. La heller dine følelser gjøre jobben og "tren" opp automatikken enn andre veien rundt, men hvilken vei som er rett må en selv føle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...