Gå til innhold

Gangbang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen her vært med på en skikkelig stor gangbang? Enten i Norge eller utlandet?

For noen få år siden var jeg med på en DIGER gangbang i naturen utenfor Oslo, der jeg tipper det var sikkert 80-90 menn. Det var helt drøyt, denne damen tror jeg elsker pikk mer enn noe annet i verden.

Jeg knullet henne først med kondom (noen knullet også uten faktisk) for jeg sprutet ned hele ansiktet hennes. Jeg har ikke vært med på en så stor gangbang siden den gang, men synes det var en veldig spesiell opplevelse som jeg aldri vil glemme.

Den samme damen ble noen uker senere stoppet av politiet under en ny runde med gangbang, men hun slapp selvsagt straff da alt foregikk i skogen:

http://www.oblad.no/nyheter/politiet-stoppet-sex-filming-pa-svartskog-1.3772876

Videoannonse
Annonse
Gjest Martin
Skrevet

I yngre dager var jeg med på en gangbang. Det var en fest med 5-6 mannfolk og ei dame. Brått forsvant dama + en mann opp i 2. etasje. De skulle vel ha seg noe, ble vi andre enige om. Men etter en stund kom fyren ned, og sa hun ville ha resten av gjengen også!

Så vi stilte oss i kø, jeg var kanskje nr 4. Trengte ikke glidemiddel der, kan du si. Ikke spesielt opphissende, men veldig, veldig artig å tenke tilbake på!

Skrevet

I yngre dager var jeg med på en gangbang. Det var en fest med 5-6 mannfolk og ei dame. Brått forsvant dama + en mann opp i 2. etasje. De skulle vel ha seg noe, ble vi andre enige om. Men etter en stund kom fyren ned, og sa hun ville ha resten av gjengen også!

Så vi stilte oss i kø, jeg var kanskje nr 4. Trengte ikke glidemiddel der, kan du si. Ikke spesielt opphissende, men veldig, veldig artig å tenke tilbake på!

Spennende da :)

Hvor sprutet dere? Var det med eller uten kondom?

• 1 år senere...
Gjest Jente 36
Skrevet

Har hatt gangbang flere ganger i ungdomen. Meste var 6 gutter og ei jente. Jenta ville ikke ha sex, var så prektig, så jeg fikk alle 6 en hel helg.Ble mye gangbang i russetiden også og alltid uten kondom. Ble gravid etter en gangbang da jeg var 20 år og har beholdt barnet uten å vite hvem som er faren. Kan vere 4 som blandet søden i meg. Nå er ejg lykkelig gift med flere barn og gangbang forblir bare minner for meg. Gode minner.

Skrevet

Har hatt gangbang flere ganger i ungdomen. Meste var 6 gutter og ei jente. Jenta ville ikke ha sex, var så prektig, så jeg fikk alle 6 en hel helg.Ble mye gangbang i russetiden også og alltid uten kondom. Ble gravid etter en gangbang da jeg var 20 år og har beholdt barnet uten å vite hvem som er faren. Kan vere 4 som blandet søden i meg. Nå er ejg lykkelig gift med flere barn og gangbang forblir bare minner for meg. Gode minner.

HAHAHAHA! :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for krenkende uttrykk. Vis hensyn!

Bond, mod

Skrevet

Har noen her vært med på en skikkelig stor gangbang? Enten i Norge eller utlandet?

For noen få år siden var jeg med på en DIGER gangbang i naturen utenfor Oslo, der jeg tipper det var sikkert 80-90 menn. Det var helt drøyt, denne damen tror jeg elsker pikk mer enn noe annet i verden.

Jeg knullet henne først med kondom (noen knullet også uten faktisk) for jeg sprutet ned hele ansiktet hennes. Jeg har ikke vært med på en så stor gangbang siden den gang, men synes det var en veldig spesiell opplevelse som jeg aldri vil glemme.

Den samme damen ble noen uker senere stoppet av politiet under en ny runde med gangbang, men hun slapp selvsagt straff da alt foregikk i skogen:

http://www.oblad.no/nyheter/politiet-stoppet-sex-filming-pa-svartskog-1.3772876

Jeg var på samme GB utenfor Oslo Var faktisk med flere ganger der ute med denne damen, men du nevner et spesielt treff med 80-90 menn, det var nok det siste før politiet stoppet det hele. Husker jeg trodde det foregikk noe annet stort der ute når jeg kom, pga. alle bilene som stod parkert, men alle var der i samme ærend, for å se på eller bruke denne damen. Det var til og med et par kvinner der. Vet hun har vært aktiv i ganbangnorway etterpå, og forsøkt å få kontakt men ikke lyktes.

Har for øvrig en dvd-film som ble tatt opp den kvelden. Møtte henne der noen uker etterpå og kjøte den. Pris kr. 500, evt. 250 om jeg samtidig pulte henne. Tok det billigste alternativet jeg :)

Skrevet

gangbang norway?? hva finnes det ikke en forening for lurer jeg på ;)

merker jeg ble veldig nyskjerrig på denne damen(ikke navn og sånn selvsgt) - men liksom.....hva driver en sånn type kvinne på med til hverdags når hun ikke gangbanger?

Skrevet

Hun er antagelig en helt vanlig dame som passer jobb eller andre forpliktelser på lik linje med alle andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...