summer25 Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har en liten bod under trappen. Døren er av en mdf-plate m/hengler på. Synes døren ser skikkelig kjedelig ut. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med den? Male/tapetsere? Flott om noen har noen eksempler på bilder. Har også ett innhukk i veggen på kjøkken, hvor det tidligere har vært innebygd strykebrett. Fint hvis noen har tips til hva jeg kan gjøre der også
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Hva slags farge er det på bodveggen/veggen som døra er på? Finnes ihvertfall mange stilige tapeter Hvor stort er det innhuket på kjøkkenet? Vanskelig å komme med tips når du ikke nevner noe om størrelse eller om det er midt i innredninga e.l?
summer25 Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. juli 2010 Veggene rundt døren er helt hvit (Chi) Innhuk på kjøkken er ca 30 cm x 170 cm, plassert midt på den ene kortveggen - ingen innredning på den veggen.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #4 Skrevet 9. juli 2010 Veggene rundt døren er helt hvit (Chi) Innhuk på kjøkken er ca 30 cm x 170 cm, plassert midt på den ene kortveggen - ingen innredning på den veggen. Hm.. er det bare et "hull" i veggen da? Sikkert dumt spørsmål, men ser ikke helt for meg hvordan det ser ut, (trodde det var et åpenrom i innredninga). Kanskje du kan bygge inn ei hylle der? Hva slags farge er kjøkkenveggen? (Mulig det går an å montere hylleplater rett inn innhuket om det ikke må males eller noe ) Hylla kan jo brukes til kokebøker, blomster/vin/fine krukker med kaffe/sukker/mel/te ++
lulle Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 I innhukket på kjøkkenet ville jeg tapetsert og satt inn hyller. Gjerne i glass:-)
Gjest Gaby Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Går ut fra at du har en eller annen form for håndtak på "døra" under trappa? Jeg ville tatt det bort, og satt opp disse lekre knaggene i stedet. De er store, så da får du både dekorasjon, håndtak og knagger i ett! Fins i flere farger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #7 Skrevet 11. juli 2010 Går ut fra at du har en eller annen form for håndtak på "døra" under trappa? Jeg ville tatt det bort, og satt opp disse lekre knaggene i stedet. De er store, så da får du både dekorasjon, håndtak og knagger i ett! Fins i flere farger. Hva var det som var så spesielt med dem? Er det ikke helt vanlige runde knotter? :klø: Eller er det noe jeg ikke ser? Er de dyre?
Gjest Gaby Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 De er STORE! Den største er 17 cm i diameter. Hos Pur Norsk koster det 1095,- for settet med 5 stk, og så får man kjøpt dem løse også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå