Gå til innhold

Døde da han så Twilight på kino

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet
Søndag kveld ble en mann funnet livløs i et kinosete i Wellington i New Zealand, etter visningen av den siste Twilight-filmen, «Twilight: Eclipse».

http://www.kjendis.no/2010/07/07/kjendis/twilight/film/dodsfall/12461764/

Har nå hørt mye negativt om Twilight, men er den virkelig så dårlig at folk dør?

Vel, den var sikkert smakløs.

Men tenk å se på en film, spesielt skrekkfilm, så plutselig så sitter sidemannen død.

Hadde du blitt redd da?

Videoannonse
Annonse
Gjest lolita___
Skrevet

Det finnes sånne folk overalt.En mann i japan tok selvmord pga wow og ett par også i japan mistet ungen sin pga de var for opptatt av å mate den virituelle babyen.Gærne mennesker er det nok av dessverre.

Gjest Pucifer
Skrevet

Så om noen dør i senga, så er det senga sin feil? Eller noen dør mens de står på kjøkkenet så er det noe på kjøkkenet som har forårsaket det?

Nei, jeg hadde ikke blitt redd dersom sidemannen min var død under en film. Jeg hadde nok heller blitt ganske kald og rolig, fått noen til å ringe ambulanse mens jeg hadde forsøkt gjennopplivning

Gjest Pucifer
Skrevet

Det finnes sånne folk overalt.En mann i japan tok selvmord pga wow og ett par også i japan mistet ungen sin pga de var for opptatt av å mate den virituelle babyen.Gærne mennesker er det nok av dessverre.

Hva har dette med saken å gjøre i det hele tatt :klø:

Noen som har tatt selvmord eller mishandlet sitt barn pga internett? Her var det snakk om en som døde - sikkert en naturlig forklaring på det - mens han satt å så på en film...skjønner ikke hvordan han kunne falle innenfor kategorien "gærne mennesker" ...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så om noen dør i senga, så er det senga sin feil? Eller noen dør mens de står på kjøkkenet så er det noe på kjøkkenet som har forårsaket det?

Nei, det har jeg ikke sagt. Har ikke sett Twilight og vet ikke mye om det heller.

Synes bare det var litt spesielt å død på kino. Er ikke hver dag man hører om det, selv om det sikkert skjer oftere enn man tror.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har nå hørt mye negativt om Twilight, men er den virkelig så dårlig at folk dør?

Men tenk å se på en film, spesielt skrekkfilm, så plutselig så sitter sidemannen død.

Hadde du blitt redd da?

Har du egentlig sett noe av filmene? Det er langt ifra skrekkfilmer.

Har du ikke sett de så syns jeg heller ikke du skal dømme dem som dårlige.

At mannen dør har nok svært lite med filmen å gjøre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hadde du blitt redd da?

Det var en som ble funnet død i kinosalen etter å ha sett En fisk ved navn Wanda"

Er den filmen også dårlig da?

Gjest Pucifer
Skrevet

Det var en som ble funnet død i kinosalen etter å ha sett En fisk ved navn Wanda"

:fnise:

Gjest lolita___
Skrevet

Hva har dette med saken å gjøre i det hele tatt :klø:

Noen som har tatt selvmord eller mishandlet sitt barn pga internett? Her var det snakk om en som døde - sikkert en naturlig forklaring på det - mens han satt å så på en film...skjønner ikke hvordan han kunne falle innenfor kategorien "gærne mennesker" ...

min feil hehehe har ikke fått morgen kaffen enda:)jeg missforstod innlegget trodde han OGSÅ tok selvmord...

Gjest Pucifer
Skrevet

min feil hehehe har ikke fått morgen kaffen enda:)jeg missforstod innlegget trodde han OGSÅ tok selvmord...

Da syns jeg du burde gå å fikse den kaffen med en gang :ler:

Gjest lolita___
Skrevet

Da syns jeg du burde gå å fikse den kaffen med en gang :ler:

I WILL:) :kaffekopp:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har du egentlig sett noe av filmene? Det er langt ifra skrekkfilmer.

Har du ikke sett de så syns jeg heller ikke du skal dømme dem som dårlige.

At mannen dør har nok svært lite med filmen å gjøre.

Nei, jeg har ikke sett noen av filmen, noe jeg sa i åpninginnlegget.

Og nei, jeg har ikke sagt at de er skrekkfilmer, og nei, jeg har ikke sagt de er hverken dårlige eller bra. Det med dårlige var en spøk.

Hadde du blitt redd da?

Det gjelder hvilken som helst film og ikke bare Twilight, derfor tok jeg med skrekkfilm.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har ikke sett noen av filmen, noe jeg sa i åpninginnlegget.

Og nei, jeg har ikke sagt at de er skrekkfilmer, og nei, jeg har ikke sagt de er hverken dårlige eller bra. Det med dårlige var en spøk.

Det gjelder hvilken som helst film og ikke bare Twilight, derfor tok jeg med skrekkfilm.

Forresten, "den var sikkert smakløs", var ment til den tørre spøken jeg kom med og ikke Twilight.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Filmer kan faktisk drepe. ta Avatar f. eks., som har imponert mange med bildene sine.

http://www.news.com.au/entertainment/feature/man-died-after-watching-avatar/story-e6frfnv0-1225821333043

"It's likely that the over-excitement from watching the movie triggered his symptoms," the doctor said.

Jeg vet også at folk har blitt deprimerte etter å ha sett avatar, og noen har tatt selvmord, fordi Pandora (planeten hvor handlingen foregår) virket så vakker og fantastisk at enkelte seere ble lei seg da de gikk ut av kinosalen og innså at jorda ikke er like fantastisk.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kan det være at han døde av ekstrem kjedsomhet? Jeg så filmen i går, og kjenner veldig på at det var to timer av livet mitt jeg aldri får tilbake :sove:

Gjest Applecore
Skrevet

Hehe, han fikk visstnok hjerteattakk fordi han lo så hardt...

Skrevet

Overasker ikke meg så veldig. Jeg holdt personlig på å sovne sånn ca midten. Litt kjedelig film. Jeg sier det som jeg sa om de to andre... litt spenning og resten er bare løvidøvi kjærleik.

Jeg har fått med meg at det er en kjærlighets serie, men .Twlight filmene tar serriøst kaka.

Skrevet

Kan det være at han døde av ekstrem kjedsomhet? Jeg så filmen i går, og kjenner veldig på at det var to timer av livet mitt jeg aldri får tilbake :sove:

Enig. I shall miss those two hours dearly.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Overasker ikke meg så veldig. Jeg holdt personlig på å sovne sånn ca midten. Litt kjedelig film. Jeg sier det som jeg sa om de to andre... litt spenning og resten er bare løvidøvi kjærleik.

Jeg har fått med meg at det er en kjærlighets serie, men .Twlight filmene tar serriøst kaka.

Kjærlighet? Evt også kjent som et ode til nekrofili og pedofili og sykelig avhengighet :fnise: ...helt ærlig, jeg synes hele serien er motbydelig. Så ja. Enig. Pluss litt ekstra galle ;)

Og kan noen være så snill å lære den stakkars jentungen som spiller hovedrollen å snakke UTEN at det høres ut som om hun stadig prøver å kvele en rap eller et hikk?

Og den neste boka skulle de lage to filmer utav? Jeg tror jeg står over...har bedre ting å foreta meg de ukene: :natti:

Gjest Hard Ride
Skrevet

Og kan noen være så snill å lære den stakkars jentungen som spiller hovedrollen å snakke UTEN at det høres ut som om hun stadig prøver å kvele en rap eller et hikk?

Hun er en grusom skuespiller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...