Gjest Gjest_Michelet Skrevet 8. juli 2010 #21 Skrevet 8. juli 2010 Om man er sexy eller ikke har ingenting med kroppsvekt å gjøre for min del. Alt avhenger av utstråling og personlighet
Gjest Tidssone Skrevet 8. juli 2010 #22 Skrevet 8. juli 2010 ...og som er rik (har minimum 10 millioner på bok, eier to villaer, flere hytter, biler som ikke er eldre enn maks fem år, biler ja), har høy utdannelse, har god kontakt med sine foreldre og sin slekt, har stor sosial omgangskrets. Hvis ikke synes jeg bare det er kvalmt og frastøtende å ha sex med han. Og nei, jeg er ikke kravstor. Det handler bare om at våre personligheter må matche. Rik er uviktig. Jeg har god nok økonomi til å klare meg selv. Det er også uinteressant om han har kontakt med foreldre og slekt. Utdannelse er en fordel, men ikke noe must. At han trives med jobben sin er viktig. Det er avtennende med menn som sutrer over jobben og som er ute av stand til å gjøre noe med det. Omgangskretsen trenger ikke å være stor, men det er en fordel om det finnes andre mennesker enn meg i livet hans. Men det er sånn jeg tenker. At du synes en mann må være rik for at du skal kunne ha sex med ham, får være ditt problem.
Wonders Skrevet 8. juli 2010 #23 Skrevet 8. juli 2010 kilone har ikke mye å si, men det er en indikasjon på at man ikke tar så godt vare på seg selv. Man lever litt for godt. Jeg liker menn som er pent antrukket, uslåelig personlig hygiene og trivelige. Min mann dekker alt dette OG veier ca 100 kg. Han trener mye og har mye muskler, og en fin myk real mage. Større menn skremmer ikke meg i hvertall.
HumHum Skrevet 8. juli 2010 #24 Skrevet 8. juli 2010 (endret) Tror like barn leker best. Men da mener jeg ikke bare kroppslig, men også personligheten. Og tror nok også det er lik andel menn som damer som er kravstore når det kommer til utseende, men kanskje damer er "flinkere" til å gi utrykk for det. Og kanskje alderen har litt å si også og hva slags omgangskrets man er i. Endret 8. juli 2010 av HumHum
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #25 Skrevet 8. juli 2010 Jeg synes ikke feite menn er sexy i det hele tatt. Sorry men det er min mening
Gjest Mette Skrevet 8. juli 2010 #26 Skrevet 8. juli 2010 Alle damer vil ikke ha slanke menn! Jeg ønsket meg en mann med personlighet og sjarm. I dag er jeg sammen med en mann som har en flott personlighet, han er snill og følsom. Han er så mye mer enn hva jeg kan si her. Han er også overvektig, og velkledd dog, han tar seg godt ut. Og hva gjør vel noen overflødige kilo? jeg tenner på han! Hvorfor? vel fordi han vet hvordan han skal tenne meg. Det som tenner damer er mer enn utseende.
<CupCake> Skrevet 8. juli 2010 #27 Skrevet 8. juli 2010 - Men jeg klarer ikke tanken en gang på å ha sex med en overvektig person. t.o.m litt ekstra gjør det vanskelig for meg. Typen har vel egentlig ikke noe ekstra noe sted - jeg er kanskje kresen og sikkert mange som ikke vil like meg for denne kommentaren men jeg klarer ikke tenke på noe normalt som gjør en person mindre attraktiv enn overvekt. Beklager, jeg hører hvor kjip jeg høres ut men er sånn jeg føler det ):
Strenge Frk.Gerd Skrevet 8. juli 2010 #28 Skrevet 8. juli 2010 - Men jeg klarer ikke tanken en gang på å ha sex med en overvektig person. t.o.m litt ekstra gjør det vanskelig for meg. Typen har vel egentlig ikke noe ekstra noe sted - jeg er kanskje kresen og sikkert mange som ikke vil like meg for denne kommentaren men jeg klarer ikke tenke på noe normalt som gjør en person mindre attraktiv enn overvekt. Beklager, jeg hører hvor kjip jeg høres ut men er sånn jeg føler det ): Du er da ikke kjip for det om. Er jo bare en preferanse du har personlig.. Skal ikke være nødvendig å forsvare seg for det man instinktivt tenner på synes jeg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #29 Skrevet 8. juli 2010 Jeg faller utelukkende for slange og helst veltrente menn. Men jeg er bare 26 år da, så jeg er vel unskyldt pga alderen. Er liten og tynn selv også, og jeg føler meg rett og slett ukomfortabel med store menn. har aldri datet eller kysset noen jeg vil omtale som feit.
Gjest Dainty Skrevet 8. juli 2010 #30 Skrevet 8. juli 2010 Jeg tror jeg er bortimot den sunneste personen jeg kjenner men jeg er fortsatt overvektig. Bedre å være sunn og tjukk enn tynn og usunn/utrent. Greit nok at du sikkert spiser mat som i utgangspunktet er sunn, men når inntaket er så høyt at det overgår det du forbrenner, er det plutselig ikke så sunt allikevel. Til TS: Det finnes nok kvinner som tenner på store menn. Nå er det vel litt avhengig av hvor stor du er; er du 100 kg og bamsete, skulle det ikke være noe problem å finne seg en dame (såfremt du har en noenlunde ok personlighet), men er du 300 kg, blir det nok vanskelig. For ikke å snakke om utrolig negativt for deg og din helse. Hvorfor ikke legge om livsstilen i stedet for å sutre over mangel på interesserte damer?
<CupCake> Skrevet 8. juli 2010 #31 Skrevet 8. juli 2010 Du er da ikke kjip for det om. Er jo bare en preferanse du har personlig.. Skal ikke være nødvendig å forsvare seg for det man instinktivt tenner på synes jeg. Er jo riktig det, men man får ofte litt kjeft og beskjed om at man er overfladisk når man har de meningene jeg har om kroppen..
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2010 #32 Skrevet 8. juli 2010 For meg er tanken på å ha sex med en feit mann frastløtende. Enig det er bare helt grusomt uattraktivt med kulemager! Ikke mye sex da..
Meridian Skrevet 8. juli 2010 #33 Skrevet 8. juli 2010 Det spørs hvor stor du er? Om duer veldig overvektig, sånn at du ikke kan være med på noe, så bør du kanskje gjøre noe med det? Hvis du er en god og sterk bamse, så har du nok draget
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2010 #34 Skrevet 8. juli 2010 Greit nok at du sikkert spiser mat som i utgangspunktet er sunn, men når inntaket er så høyt at det overgår det du forbrenner, er det plutselig ikke så sunt allikevel. Helt enig. Det å telle kalorier, kjøre fingrene ned i halsen for å bli kvitt det som er for mye av inntak når man har spist hos venner, familie, osv, er langt mye sunnere. Det å bare spise sunt holder bare ikke. De som er pro-ana og pro-mia er kjempesunne!
<CupCake> Skrevet 8. juli 2010 #35 Skrevet 8. juli 2010 Helt enig. Det å telle kalorier, kjøre fingrene ned i halsen for å bli kvitt det som er for mye av inntak når man har spist hos venner, familie, osv, er langt mye sunnere. Det å bare spise sunt holder bare ikke. De som er pro-ana og pro-mia er kjempesunne! Er du overvektig? bitter? Men nei, det er snakk om at å spise sunt ikke gjør at du holder deg slank om du spiser masse av det.. men du inser kanskje ikke at det finnes en mellomting.
Gjest pippi Skrevet 8. juli 2010 #36 Skrevet 8. juli 2010 Jeg tenner faktisk veldig på kraftige menn. Og da mener jeg ikke muskelbunter/kroppsbyggere, men de som har noen ekstra kg. Synes det er veldig mye mer attraktivt enn de som er tynne eller slanke/veltrente. Vet ikke helt hvorfor det er sånn.. Det er rett og slett sexy og godt at partneren har mye kropp! Men det er nok ikke bare kroppen alene, men minst like mye utstrålingen og den sunne dosen selvsikkerhet som er avgjørende for min tenning. Jeg er selv slank, dog med "naturlige", kvinnelige former
Gjest pippi Skrevet 8. juli 2010 #37 Skrevet 8. juli 2010 Jeg tenner faktisk veldig på kraftige menn. Og da mener jeg ikke muskelbunter/kroppsbyggere, men de som har noen ekstra kg. Synes det er veldig mye mer attraktivt enn de som er tynne eller slanke/veltrente. Vet ikke helt hvorfor det er sånn.. Det er rett og slett sexy og godt at partneren har mye kropp! Men det er nok ikke bare kroppen alene, men minst like mye utstrålingen og den sunne dosen selvsikkerhet som er avgjørende for min tenning. Jeg er selv slank, dog med "naturlige", kvinnelige former
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2010 #38 Skrevet 8. juli 2010 For meg er ansiktet, øynene og blikket viktigere enn selve kroppen, men det er likevel slanke og atletiske gutter som er min preferanse. Store menn, uansett om de er lubne, overvektige eller bare utrolig muskuløse, er ekstremt turn off. MEN - hvis valget står mellom en litt lubben fyr med et nydelig og vennlig ansikt, og en veltrent fyr med et stygt/mindre pent ansikt, da velger jeg den lubne fyren. Men det ville absolutt ikke vært ideelt, og jeg hadde nesten følt det som et valg mellom pest og kolera.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #39 Skrevet 8. juli 2010 Er man tykk fordi man sitter på sofaen og er lat, er det EKSTREMT usexy i mine øyner. Man må ta vare på seg selv.
Antlers Skrevet 8. juli 2010 #40 Skrevet 8. juli 2010 Hvordan definerer TS "feit"? Sykelig overvektig? Da er det nok svært få kvinner som finner det attraktivt. Jeg ville aldri blitt sammen med eller fått tenning av en som var såpass overvektig at det var snakk om helsefare. Lovehandles eller litt mage er derimot null problem. En bolekropp er like ekkel som en sykelig overvektig kropp i mine øyne, så det er ikke slik at jo mer trent, jo bedre. Liker en normal kropp, og innenfor min definisjon av normal finner du alt fra menn med litt markerte muskler, til menn med litt heng her og der og noen kilo for mye, til bamse. Bamser tenner jeg forsåvidt ikke på selv, men jeg vet at flere av mine venninner gjør det. Om man først er litt større enn normalen teller det ganske mye at ansiktet ikke ser oppblåst og trillrundt ut. Det må være litt definert, slik at man kan se at vedkommende har hake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå