tøydokka Skrevet 8. juli 2010 #41 Skrevet 8. juli 2010 Det er ikke kroppen som gjør en mann sexy i "min verden". Det er personlighet, blikk, måten han kommuniserer på.. At en mann er dyktig, intelligent og en "ener" i det han driver med finner jeg også veldig attraktivt. Litt overvekt betyr ikke noe. Men det kommer naturligvis også an på hvordan mannen bærer vekten sin, og hvordan fettet er fordelt. Hengepupper og mage som henger over utstyret går ikke.. ; viss jeg skal tenne på noen forutsetter det at jeg "oppdager" vedkommende.. Og jeg skal være såpass ærlig å si at en mann som drar på 200 kilo.. nei, han må nok se seg om etter noen andre..
Gjest Dainty Skrevet 9. juli 2010 #42 Skrevet 9. juli 2010 Helt enig. Det å telle kalorier, kjøre fingrene ned i halsen for å bli kvitt det som er for mye av inntak når man har spist hos venner, familie, osv, er langt mye sunnere. Det å bare spise sunt holder bare ikke. De som er pro-ana og pro-mia er kjempesunne! Vil råde deg til å kutte ned på gressrøykingen du åpenbart bedriver. Det er virkelig ikke bra for fornuftsevnen din. Og hvis dette faktisk er en gjennomtenkt meningsytring fra din side, så vil jeg anbefale deg en tur til Kosthold- og treningsforumet, hvor dette med inntak/sunn mat er blitt forklart til det kjedsommelige.
Gjest nore Skrevet 9. juli 2010 #43 Skrevet 9. juli 2010 jeg har ingen problemer med(og har gjerne ofte foretrukket) menn som ligge ri øvre del av normal BMI, bittegranne over. men sykelig overvektig, neitakk. det er UMULIG å være sunn og sterkt ovevektig. samboeren min har en fantastisk flott kropp, andre jenter ser langt etter han, og andre gutter kommenterer. han er i øvre del av normal BMI - men såogsi alt er muskler fordi han trener kampsport mange ganger i uken. jeg synes det er absolutt mest sexy med en godt trent, men solid mann. gjør ingenting med littegranne mage, det er heller et pluss da jeg ikke liker synlige magemuskler. kjenner mange menn på 100 kilo som er råflotte, men de er også høye og trente. når jeg tenker meg om så har de fleste menn jeg har vært veldig svak for mtp fysikk aldri vært veldig slanke. men de har vært normalt trent. samme vekt på en lav mann som ikke beveger seg og har usunne matvaner er ikke spesielt tiltrekkende, eller bra for helsa.
Gjest Skeptisk Skrevet 10. juli 2010 #44 Skrevet 10. juli 2010 Vekt er egentlig ikke noe problem. Men om man er direkte USUNN på alle måter, og det fører til stor vekt og gusten hud, Da er det et problem. Om man ikke klarer å ta vare på seg selv, har man etter min mening ikke noe i et forhold å gjøre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #45 Skrevet 10. juli 2010 Jeg tenner ikke på feite menn. Men folk forandrer seg og om om kjæresten min får litt kul på magen så gjør jeg det ikke slutt av den grunn. Like barn leker som oftes best. Jeg liker å trene og er opptatt av hvordan jeg ser ut og har alltid fallt for gutter som også har gjort det. De kan være så deilig de vil for min del, men dersom kjemien ikke er der eller at jeg ikke kan snakke med de eller ha det bra med de så kan det bare være. Det sa jeg til min eksmann når vi gikk i fra hverandre. Det er så mye mer en utseende som betyr noe i det lange liv.
Tulle Skrevet 10. juli 2010 #46 Skrevet 10. juli 2010 Jeg personlig synes det er turn-off med alt for slanke menn. Om det er litt mage er ok, men snakker man overvektig blir det fort turn-off det også, desverre..
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2010 #47 Skrevet 10. juli 2010 Så Doug i Doug & Carrie Hefferman (Kongen av queens) er ikke supersexy altså? ;-)
Gjest Væren1988 Skrevet 10. juli 2010 #48 Skrevet 10. juli 2010 Høye og slanke (eller litt tynne) menn er best. Overvektige menn klarer jeg bare ikke å tenne på, uansett hvor søte og snille de er. Men jeg kan godt ha dem som gode venner.
Frk Snasen Skrevet 10. juli 2010 #49 Skrevet 10. juli 2010 Er mann, 44: vil dere kvinner kun ha slanke menn? Er overvektig og mener at kvinner ikke finner meg tiltrekkende... Magen disser og valkene er der men er jo en snill gutt! Hvorfor er dere kvinner kravstore? Du kan jo gå ned i vekt? De fleste er ikke så kravstore som meg, og selv er jeg lite tiltrukket av tykke menn. En del av dem kan minne meg om en slik pin-up-modell ala marilyn monroe mtp at en del tykke menn har kvinnelige former. Ikke sexy. Starte å trene og spise sunt. Det ER jo bra for deg og.
Gjest gjest Skrevet 10. juli 2010 #50 Skrevet 10. juli 2010 Jeg tenner faktisk veldig på kraftige menn. Og da mener jeg ikke muskelbunter/kroppsbyggere, men de som har noen ekstra kg. Synes det er veldig mye mer attraktivt enn de som er tynne eller slanke/veltrente. Vet ikke helt hvorfor det er sånn.. Det er rett og slett sexy og godt at partneren har mye kropp! Men det er nok ikke bare kroppen alene, men minst like mye utstrålingen og den sunne dosen selvsikkerhet som er avgjørende for min tenning. Jeg er selv slank, dog med "naturlige", kvinnelige former Signerer på den
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juli 2010 #51 Skrevet 10. juli 2010 Mannen kan godt være stor, men ikke direkte feit med mage som henger ned over utstyret. Og så synes jeg ikke valke i bakhodet/nakken er noe fint.
Gjest Tine Skrevet 10. juli 2010 #53 Skrevet 10. juli 2010 Kommer an på om man er tjukk eller kraftig. Kraftig går greit, men noe mer er ikke helt etter min smak.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå