Gå til innhold

Usexy med feite menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er mann, 44: vil dere kvinner kun ha slanke menn? Er overvektig og mener at kvinner ikke finner meg tiltrekkende... :tristbla:

Magen disser og valkene er der men er jo en snill gutt!

Hvorfor er dere kvinner kravstore?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig med deg (men jeg snakker KUN på vegne av meg selv, INGEN andre!)

Jeg personlig klarer kun å ha et seksuelt forhold med menn som er tynne, helst så tynne at jeg kan se og kjenne hoftebein og kragebein.

Jeg har prøvd å ha et forhold til en rund mann, og han var verdens herligste, nydeligste fyr, men det fungerte altså ikke på grunn av størrelsen hans.

Jeg føler meg forferdelig når jeg skriver dette! Jeg vet om så mange vakre, herlige menn som er litt store, som jeg ønsker alt godt. Heldigvis er ikke alle som meg :)

Fatt håp, TS!

Skrevet

Det er nok veldig inviduellt. Er du en god gutt kommer du til å finne deg ei det klaffer med :) Jeg liker å ha litt å "holde" i når det gjelder mannfolk. (men skulle helst vært sylfide selv ;) ) Samboern min har en heftig kul på magen og jeg ELSKER den! Får ikke nok! :) Men det har veldig mye å si hva som ligger bak kulen.

Min mann kan få se ut som han vil så lenge han er sunn. Vil ikke miste han for tidlig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tjukke menn lever ikke lenge og da er det synd i barna deres som overtar kostholdsvanene!

Skrevet

Har en mann som noen vil kalle stor, men nå er saken den at på denne store mannen er det også masse muskler.

Møtte han på en blind date, og syntes han var litt pussig, men ga fyren en sjanse. Ble kjent med han, datet han i 6 mnd før vi ble samboere, forlovet oss og har nå vært gift i 2 år.

Kunne ikke tenke meg en annen mann :rødme:

Skrevet

Jeg tror jeg er bortimot den sunneste personen jeg kjenner men jeg er fortsatt overvektig. Bedre å være sunn og tjukk enn tynn og usunn/utrent.

Men det var jo ikke det han lurte på. Tror ikke damer tenker "ånei, han vil jeg ikke ha for han er tjukk så han kommer til å smitte barna våre med vanene sine."

Gjest lolita___
Skrevet

Har en mann som noen vil kalle stor, men nå er saken den at på denne store mannen er det også masse muskler.

Møtte han på en blind date, og syntes han var litt pussig, men ga fyren en sjanse. Ble kjent med han, datet han i 6 mnd før vi ble samboere, forlovet oss og har nå vært gift i 2 år.

Kunne ikke tenke meg en annen mann :rødme:

så søt historie :)

Over til ts jeg tror det finnes en for alle.Det finnes damer som synest at store menn er fint:)

Skrevet

Er mann, 44: vil dere kvinner kun ha slanke menn? Er overvektig og mener at kvinner ikke finner meg tiltrekkende... :tristbla:

For å ta det siste først;

Kvinner er ikke mer kravstore en hva menn er, når det kommer til å hva man ønsker og liker hos en partner å dele livet med.

Du kunne som kvinne stilt akkurat samme spørsmål, og det ville vært mange menn som også foretrekker slanke kvinner fremfor feite.

Det som er viktig for mange, er at man finner en som passer en selv, det vil da si at sånn som f.eks ei som ELSKER å trene, er opptatt av helse og tenker over hva som gjør at man er sunnere og lever lenger, KANSKJE vil synes det er lite aktuellt med en mann som ikke tenker på det samme.

For meg liker jeg veltrent. Han trenger ikke være tynn, han trenger overhode ikke være noen bodybuilder!!! (helst ikke faktisk), men er han feit fordi han ikke trener og spiser skit, så er DET usexy. Og ikke minst, det ville ikke passet til meg som person.

Jeg kan fint falle for en stor mann, en som har andre prioriteringer i livet, det har skjedd flere ganger det. Over tid har det dog alltid skjært seg, fordi vi er nå engang slik vi er, og en som elsker å være aktiv, vil over tid ikke passe med en som ikke er spesiellt interessert i å være det. Jeg har flere ganger (når jeg har vært i forhold med menn som ikke er like fokusert på aktivitet og helse som meg) opplevd at etter en stund så kommer "maset"... "skal du ut å trene/danse NÅ IGJEN??"

"kan du ikke være hjemme sammen med meg?" å gjøre hva da? se på tv????

Det blir aldri interessant for meg å droppe en trening jeg digger eller en dansetime for å sitte hjemme i sofaen og spise pizza og se på tv en hel kveld. Jeg kan gjøre det en gang i blant, på dager jeg ikke har aktiviteter lagt inn, men det er ikke ofte og jeg trives heller ikke om det skulle vært ofte.

Dette ble langt, men jeg vil frem til er at ofte tror jeg kroppsform sier noe om hvordan du lever, og DET bør man tenke litt på når man treffer noen. Er man for forskjellige, så hjelper det ikke med ett åpent sinn, maset som inntrer etterhvert (ene eller andre veien, har da hørt sofasittere som klager over kjærester som maser på at de skal være med på trening også, ikke noe bedre det) vil likevel vise at det kanskje var dårlig match.

og det å være snill er IKKE nok alene til å vekke min oppmerksomhet, være seg feit, tynn eller godt trent. Menn har en evne til å falle tilbake på den "men jeg er jo en snill mann/gutt"... vel, DET er ikke nok alene. Det er viktig; ja! Men om det er det eneste man kan vektlegge når man skal se hva folk liker, så kommer man kort hos noen av oss.

Skrevet

Dette ble langt, men jeg vil frem til er at ofte tror jeg kroppsform sier noe om hvordan du lever, og DET bør man tenke litt på når man treffer noen. Er man for forskjellige, så hjelper det ikke med ett åpent sinn.

Enig med deg, Aline! :yvonne:

Gjest Feit mann
Skrevet

Min samboer er i allefall da ikke kravstor....

Jeg er stor. Mye av det er muskler men jaggu er det nok fett også. Kanskje det tenner at jeg er sterkere enn snittet eller kanskje det var det indre i meg som fristet henne?

Noe som antakelig er drivende turnoff er nok menn som synes synd på seg selv. Drit i damer en stund, finn på noe du liker og mestrer. Skaff deg gjennom hobbier og jobb gode erfaringer som igjen trigger selvtillitten. Det skaffer damer.

Skrevet

Jeg kunne fint vært sammen med en "bamse" :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tjukke menn har mindre pikk... =turn off.

Skrevet

Noen liker magre, noen liker slanke, noen liker litt ekstra, noen liker store.

Gjest Gjest
Skrevet

Tjukke menn har mindre pikk... =turn off.

dust!! Så hvis en mann har en på 20 cm og er overvektig, så har han en liten pikk? fordi den ville vært 22 hvis han var tynn?? Blir så sliten av dusteinnlegg

Skrevet

For meg er tanken på å ha sex med en feit mann frastløtende.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg er bortimot den sunneste personen jeg kjenner men jeg er fortsatt overvektig. Bedre å være sunn og tjukk enn tynn og usunn/utrent.

Men det var jo ikke det han lurte på. Tror ikke damer tenker "ånei, han vil jeg ikke ha for han er tjukk så han kommer til å smitte barna våre med vanene sine."

Så veldig sunt kan du ikke leve om du er overvektig.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg vil ha en mann som er sunn i kosten, holder seg fysisk og psykisk i form og som ikke er overvektig.

Men vil du, TS, ha en overvektig dame?

Skrevet

Jeg kan synes at menn med litt kjøtt på bena er sexy. :)

Men heller ikke jeg synes det er spesielt sexy hvis de har en usunn livsstil.. spesielt ettersom jeg lever sunnt selv, så føler jeg at dette er noe man bør matche litt på.

Men hvis de er naturlig litt fyldige og er ellers sunne, så er det helt greit!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil ha en mann som er sunn i kosten, holder seg fysisk og psykisk i form og som ikke er overvektig.

...og som er rik (har minimum 10 millioner på bok, eier to villaer, flere hytter, biler som ikke er eldre enn maks fem år, biler ja), har høy utdannelse, har god kontakt med sine foreldre og sin slekt, har stor sosial omgangskrets.

Hvis ikke synes jeg bare det er kvalmt og frastøtende å ha sex med han.

Og nei, jeg er ikke kravstor. Det handler bare om at våre personligheter må matche.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En 44 år gammel mann som betegner seg selv som en snill "gutt"?

Du kommer vel egentlig lengre med en bra holdning enn en kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...