Gå til innhold

Hopp på tur til syden!

Anbefalte innlegg

Gjest komplisert
Skrevet

Hei alle sammen !! :)

Jeg bare lurer på om noen har forslag på hvor jeg kunne reist på ferie i sommer?

Fra og med 23.07.2010 og retur 31.07.2010 eller 01.08.2010 ?

Vil til ett varmt trygt land. Hvor det er gåavstand til stranden og shoppingmuligheter!

Takker for alle svar! :)

Hilsen meg

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei alle sammen !! :)

Jeg bare lurer på om noen har forslag på hvor jeg kunne reist på ferie i sommer?

Fra og med 23.07.2010 og retur 31.07.2010 eller 01.08.2010 ?

Vil til ett varmt trygt land. Hvor det er gåavstand til stranden og shoppingmuligheter!

Takker for alle svar! :)

Hilsen meg

finn.no -> restplass. plott inn dato for utreise og hjemreise.

Gjest komplisert
Skrevet

finn.no -> restplass. plott inn dato for utreise og hjemreise.

Takk for svar :)

Har prøvd de fleste sidene på nettet.

Men tenkte bare høre om noen kanskje visste om ett slags supertilbud til en bra plass, men til en billig penge! :D

Skrevet

Supertilbud midt i fellesferien skal nok godt gjøres, men hvis du er klar for å hoppe på en tur i siste liten, så kan du sikkert få en god pris. Men da risikerer du samtidig at det meste er utsolgt. Solia la ut en restplassreise med avreise i dag på facebook i stad, lurt å melde deg inn på alle reiseselskapene sine grupper på facebook!

kan sjekke solfaktor.no også. De tilbyr også egne reiser, dvs en kombinasjon av fly og hotell.

Gjest komplisert
Skrevet

Supertilbud midt i fellesferien skal nok godt gjøres, men hvis du er klar for å hoppe på en tur i siste liten, så kan du sikkert få en god pris. Men da risikerer du samtidig at det meste er utsolgt. Solia la ut en restplassreise med avreise i dag på facebook i stad, lurt å melde deg inn på alle reiseselskapene sine grupper på facebook!

kan sjekke solfaktor.no også. De tilbyr også egne reiser, dvs en kombinasjon av fly og hotell.

Tusen takk for gode råd!! :)

Ha en fin sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...