Drama_Queen Skrevet 8. juli 2010 #1 Skrevet 8. juli 2010 Vi lurer på om vi skal ta bord med diameter 1,60 eller 1,80, disse har plass til henholdsvis 8 og 10 personer. Leste et sted at en skulle ta maks 8 stk rundt et bord, men det er kanskje litt lettere å ha 10 manns bord når vi lager bordsetting..
Sunshine Skrevet 8. juli 2010 #2 Skrevet 8. juli 2010 Jeg fikk anbefalt max 8 på bordet for da er det visst lettere med samtaler (husker ikke forklaringen.)
Gjest Koukla Skrevet 8. juli 2010 #3 Skrevet 8. juli 2010 Ti er svært! Jeg har vært i bryllup med 10-mannsbord, og du har ikke sjangs til å prate med de på andre siden av bordet! Vi vurderte seks eller åtte, og skulle egentlig ha åtte, men endte til slutt opp med seks. Eneste ulempen med det syns jeg egentlig var at når alt er dekket på, er det nesten ikke plass igjen til pynt... Åtte hadde vært optimalt, syns jeg, men det var litt vanskeligere å møblere med i det rommet vi skulle spise i. Hvis dere har eget lokale (altså ikke type hotell eller restaurant hvor de ordner alt for dere), anbefaler jeg deg å tegne opp rommet og tegne opp riktig antall bord i riktig størrelse og prøve å plassere dem. Når man skal ha plass til stoler (som skal kunne trekkes ut) og passeringsplass, ser man fort at runde bord tar stor plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå