Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Må bare fortelle om en liten episode jeg hadde med min datter på 3 i dag. Vi har vært hjemme fordi hun hadde feber i natt. Hun kommer og sier hun må bæsje, jeg følger henne på do og setter henne oppå doskålen. Så får jeg beskjed om å vente utfor. Rett etter brøler hun "Der er nesten sjokolade, mamma." Gjett om jeg fikk meg en god latter da
Gjest lurven Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 Må bare fortelle om en liten episode jeg hadde med min datter på 3 i dag. Vi har vært hjemme fordi hun hadde feber i natt. Hun kommer og sier hun må bæsje, jeg følger henne på do og setter henne oppå doskålen. Så får jeg beskjed om å vente utfor. Rett etter brøler hun "Der er nesten sjokolade, mamma." Gjett om jeg fikk meg en god latter da ja men husk å be henne omå ikke spise den
Gjest Madam Felle Skrevet 26. september 2003 #3 Skrevet 26. september 2003 ja men husk å be henne omå ikke spise den kan være lurt å gi en slik opplysning mye rart som kommer fra de små gitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå