Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #1 Del Skrevet 26. september 2003 Må bare fortelle om en liten episode jeg hadde med min datter på 3 i dag. Vi har vært hjemme fordi hun hadde feber i natt. Hun kommer og sier hun må bæsje, jeg følger henne på do og setter henne oppå doskålen. Så får jeg beskjed om å vente utfor. Rett etter brøler hun "Der er nesten sjokolade, mamma." Gjett om jeg fikk meg en god latter da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. september 2003 #2 Del Skrevet 26. september 2003 Må bare fortelle om en liten episode jeg hadde med min datter på 3 i dag. Vi har vært hjemme fordi hun hadde feber i natt. Hun kommer og sier hun må bæsje, jeg følger henne på do og setter henne oppå doskålen. Så får jeg beskjed om å vente utfor. Rett etter brøler hun "Der er nesten sjokolade, mamma." Gjett om jeg fikk meg en god latter da ja men husk å be henne omå ikke spise den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 26. september 2003 #3 Del Skrevet 26. september 2003 ja men husk å be henne omå ikke spise den kan være lurt å gi en slik opplysning mye rart som kommer fra de små gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. september 2003 #4 Del Skrevet 27. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #5 Del Skrevet 27. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå