Gå til innhold

Norske nettbutikker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Her kan du dele dine norske favoritt nettbutikker hvor du handler sko, klær og make-up :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handlet nettopp ett par sko og tilbehør og litt klær på www.shop.hm.com, håper tingene kommer iløpet av uken! Er kjempefornøyd med den nettbutikken :-) Folkene på kundeservice er også veldig hjelpsomme dersom du har spørsmål!

ginatricot.no har også nettbutikk, men jeg synes nettsiden deres ser så rotete ut så jeg har bare brukt den en gang, bestilte en tunika.

Dårlig at alle klærne står på hvite utstillingsdukker, da du ikke kan se om klærne er gjennomsiktige eller hvor de "henger fast" på en måte.

Nelly.com har jeg handlet masse undertøy på! Rask levering, og de hadde fri frakt hele den uken, så det ble en billig affære!

H&M er den jeg vil anbefale mest :-D

Skrevet

Handlet nettopp ett par sko og tilbehør og litt klær på www.shop.hm.com, håper tingene kommer iløpet av uken! Er kjempefornøyd med den nettbutikken :-) Folkene på kundeservice er også veldig hjelpsomme dersom du har spørsmål!

ginatricot.no har også nettbutikk, men jeg synes nettsiden deres ser så rotete ut så jeg har bare brukt den en gang, bestilte en tunika.

Dårlig at alle klærne står på hvite utstillingsdukker, da du ikke kan se om klærne er gjennomsiktige eller hvor de "henger fast" på en måte.

Nelly.com har jeg handlet masse undertøy på! Rask levering, og de hadde fri frakt hele den uken, så det ble en billig affære!

Skrevet

Skrevet

Herregud her kom jo alt opp 3 ganger :kjefte:

Er litt ny så vet ikke hvordan jeg sletter heller! Hvis det i det hele tatt går an...

Skrevet

Hva er greia med at de har så sinnsykt dårlig utvalg på H&M nettbutikken for tiden? :gjeiper:

Skrevet

Blush.no hadde sinnnnnsykt lang leveringstid! :snurt:

Skrevet

Hva er greia med at de har så sinnsykt dårlig utvalg på H&M nettbutikken for tiden? :gjeiper:

JA! Enig. La også merke til det...!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Handler endel på Ellos, noe kan være av varierende kvalitet men det er alltid mye rabatter å få hvis man er trofast kunde. I outletten kan man finne mye rart til en utrolig lav pris, har funnet et par duker der, sengetøy til 39 kr settet som forøvrig var veldig ålright, billige håndklesett osv. Liker å handle der siden jeg kan få tak i utrolig mye og få tilsendt i en pakke, da slipper man å fly rundt i tusen butikker eller nettbutikker for å leite.

Ellers er H&M bra, og Nelly.com, i tillegg har vi handlet litt på sportmann.no noen ganger og er sånn passe fornøyd med den.

Har brukt blivakker.no noen ganger og er veldig fornøyd, bra produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...