Melodi Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Noen som kan anbefale meg en skikkelig god shampo? Jeg har blondt tjukt hår.
Plutseliten Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Selv bruker jeg Wellas Lifetex produkter. De fungerer for mitt hår. De har flere typer tilpasset ulike hårtyper. Fåes kjøpt på mange frisørsalonger
meelissa Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Off, det er jo en jungel.. Er fornøyd med Tigi Bed Head Dumb Blonde, og også Moisture Maniac fra samme merke.
Adeleine Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Redken All Soft serien! Har samme hårtype som du beskriver TS, og den er utrolig bra for håret. Merker ekstremt stor forskjell med disse produktene. Frisøren min som anbefalte meg disse, men de er jo ganske dyre i Norge, så jeg kjøper både kur, sjampo, balsam og et varmebeskyttende produkt billig over nettet.
Melodi Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar. Har brukt Redken Extreme de siste årene, men tenkte det var på tide å prøve noe nytt nå. Kanskje all soft ja.. Men blir håret veldig fluffy av den? Vil ikke ha det Har også brukt Dumb blonde, men syns den lukter litt for fruktfat. Ellers veldig god Hvordan lukter Moisture Maniac?
Adeleine Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Takk for svar. Har brukt Redken Extreme de siste årene, men tenkte det var på tide å prøve noe nytt nå. Kanskje all soft ja.. Men blir håret veldig fluffy av den? Vil ikke ha det Har også brukt Dumb blonde, men syns den lukter litt for fruktfat. Ellers veldig god Hvordan lukter Moisture Maniac? Jeg brukte også Extreme før All soft faktisk! Men likte sistnevnte best. Mitt hår blir ikke fluffy, jeg synes heller at produktene demper frizz og gjør håret enklere å gre, rette ut og fikse frisyrer på..
DDuck Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 SP's smoothen serie skal passe fint til ditt hår da Smoothen shampoo Smoothen balsam Smoothen mask Disse lukter rent og "luksuriøst" på en måte Evt smooth-serien fra Paul Mitchell... denne lukter epleblomst Nydelig lukt!
RedFox81 Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Hva med å kaste seg på "all natural ingredients"-bølge, og prøve Tigi Love, Peace & The Planet eller Tigi Rockaholic Sulfatfri Shampo? Begge selges blant annet på strawberrynet.com.
Gjest hudenmin Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 Hva med å kaste seg på "all natural ingredients"-bølge, og prøve Tigi Love, Peace & The Planet eller Tigi Rockaholic Sulfatfri Shampo? Begge selges blant annet på strawberrynet.com. Skal man kjøpe Tigi anbefaler jeg å handle hos Feelunique (sjekk bl.a. 2x750ml tilbudene): * http://www.feelunique.com/search?q=Tigi+Love%2C+Peace+%26+The+Planet+ * http://www.feelunique.com/search?q=Tigi++Rockaholic+
Melodi Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. juli 2010 Liker godt Tigi-serien, men syns de lukter så fælt.. kjipern. Bestilt Redken All Soft shampo fra feelunique nå, satser på at den er braaa Takk for gode tips!
Adeleine Skrevet 9. juli 2010 #11 Skrevet 9. juli 2010 Liker godt Tigi-serien, men syns de lukter så fælt.. kjipern. Bestilt Redken All Soft shampo fra feelunique nå, satser på at den er braaa Takk for gode tips! Du burde kjøpe balsam også, hvis du ikke har gjort det da? Når man vasker håret så åpner jo sjampoen skjellaget i håret, og hvis dette ikke lukkes igjen med balsam, vil håret være veldig utsatt for slitasje og hårstråene kan lett brekke. Pluss at det blir vanskelig å gre osv. Så anbefaler virkelig å kjøpe en balsam også. Jeg pleier å handle inn i store mengder fra lookfantastic.com, for å slippe å betale tollgebyr flere ganger. Er du forresten fornøyd med feelunique? Har aldri vært/handlet der før. *inn og se*
Melodi Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. juli 2010 Feelunique er genialt. Som strawberrynet men litt billigere. Og nettsiden er mye mer oversiktlig. På lookfantastic betaler man frakt. Det gjør man ikke på verken feelunique eller straberrynet. Jeg bruker balsam også ja, men har nettopp bestilt en 1000 ml flaske med Redken Real Control balsam. Så tenker den rekker en stund NB, anbefaler ingen å kjøpe 1000 ml flasker fra utlandet. Flaska er billig nok og koster 274 kr. Men man må betale 177(!) i toll. Skammelig...
Jesse Skrevet 9. juli 2010 #13 Skrevet 9. juli 2010 Feelunique og strawberrynet betaler tilbake tollutgiftene hvis du scanner inn og mailer de tollkvitteringen Så det blir veldig billig i forhold til lookfantastic
Adeleine Skrevet 10. juli 2010 #14 Skrevet 10. juli 2010 Feelunique er genialt. Som strawberrynet men litt billigere. Og nettsiden er mye mer oversiktlig. På lookfantastic betaler man frakt. Det gjør man ikke på verken feelunique eller straberrynet. Jeg bruker balsam også ja, men har nettopp bestilt en 1000 ml flaske med Redken Real Control balsam. Så tenker den rekker en stund NB, anbefaler ingen å kjøpe 1000 ml flasker fra utlandet. Flaska er billig nok og koster 274 kr. Men man må betale 177(!) i toll. Skammelig... Ok, bra du bruker balsam :gjeiper: Ikke meningen å være så belærende, men den balsamregla henger litt igjen fra da jeg gikk frisørlinja på vgs Ja, det er skikkelig kjedelig å betale så mye i toll når varen koster såpass lite. Grensa burde absolutt vært litt høyere. 500 f.eks
Adeleine Skrevet 10. juli 2010 #15 Skrevet 10. juli 2010 Feelunique og strawberrynet betaler tilbake tollutgiftene hvis du scanner inn og mailer de tollkvitteringen Så det blir veldig billig i forhold til lookfantastic Oi, det høres jo genialt ut! Har vært litt på nettsiden nå, tror jeg skal prøve feeluniqe istedenfor lookfantastic neste gang Takk for tipset!
Kløftfrid Skrevet 10. juli 2010 #16 Skrevet 10. juli 2010 Evt smooth-serien fra Paul Mitchell... denne lukter epleblomst Nydelig lukt! Denne skal eg definitivt ha neste gong
Melodi Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #18 Skrevet 13. juli 2010 (endret) Feelunique og strawberrynet betaler tilbake tollutgiftene hvis du scanner inn og mailer de tollkvitteringen Så det blir veldig billig i forhold til lookfantastic Seriously?? Har du prøvd? Endret 13. juli 2010 av Melodi
Annie19 Skrevet 13. juli 2010 #19 Skrevet 13. juli 2010 Seriously?? Har du prøvd? Eg har i alle fall prøvd, og det er heilt sant Genialt. Eg tek bilete og legg det som vedlegg på mail, og etter ei veke eller to kjem pengane på kontoen. Denne tida kan riktignok variere, men ein får no igjen pengane
Gjest Serena Skrevet 13. juli 2010 #20 Skrevet 13. juli 2010 Seriously?? Har du prøvd? Feel Unique har refundert meg to ganger. Men allikvel lønner det seg å dele opp pakker i en og en ting istedenfor å bestile 3 ting til 180 kr, fordi det tar sååå lang tid i tollbehandling, pluss at Feel Unique blir vel lei refundering etter hvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå