Gå til innhold

dermalogica spesial cleansing gel

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Må denne brukes med varmt vann? Ikke alltid jeg har tilgang på varmt vann,mister den effekten da? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt noe om. Har brukt denne i flere år, med både varmt og kaldt vann, aldri merket noen forskjell.

Skrevet

Skal ikke være noe forskjell..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke være noe forskjell..

så bra, kjøpte den igår, og vil bruke den på ferien, den virker god. Litt enklere enn å styre med rensemelk, bomull, tonic, bomull på ferien.Må den skylles godt bort? Våt klut?

Skrevet (endret)

Den skummer som en såpe og skal skylles godt bort. Kan godt bruke vaskeklut, men ingen nødvendighet. Jeg bruker ingen tonic, kun vasken og krem.

Endret av Umuriel
Skrevet

mister ikke effekten i bare kaldt vann, men jeg har ofte make-up i ansiktet og den fjerner ikke den særlig godt. Og må bruke tonic etterpå.

Rett på huden er den fantastisk. Bruker vaskeklut, for å fjerne død hud oxo.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

mister ikke effekten i bare kaldt vann, men jeg har ofte make-up i ansiktet og den fjerner ikke den særlig godt. Og må bruke tonic etterpå.

Rett på huden er den fantastisk. Bruker vaskeklut, for å fjerne død hud oxo.

så den skummer litt med kaldt vann, jeg prøvde med kaldt vann og det skummet da litt syntes jeg :)Bruker bare litt mineralsminke, og det virket som den tok bort sminken. Kan jo sveipe over med bomull med litt rensemelk på først for å få bort litt av sminken kanskje.Så rense.

Sliter med kviser, særlig på haken, kjeveparti. Håper denne rensen er god!

Skrevet

Renser dere to ganger og den tar ikke vekk sminken?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Renser dere to ganger og den tar ikke vekk sminken?

brukte en liten erter-størrelse idag med rensen, og skummet opp, og den tok vekk sminken :) Den virker veldig god.Spent på om den vil fungere for min fuktfattige og aldrende pluss kvisete hud. Bruker du denne rensen? :)

Skrevet

Jeg bruker denne. Fungerer like greit med kaldt som varmt vann, synes jeg. Den fjerner også mineralsminken og mascaraen min - har sjekket. ;)

Skrevet

Den fjerner min sminke også - men så er jeg ikke av disse som helsparkler trynet mitt heller.

Syns det er en super rens, bruker alltid den først og Daily Microfoliant etterpå.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Den fjerner min sminke også - men så er jeg ikke av disse som helsparkler trynet mitt heller.

Syns det er en super rens, bruker alltid den først og Daily Microfoliant etterpå.

Har denne rensen forbedret huden deres?Er så spent på om huden min kan stabilisere seg litt nå. Bruker spray toner etterpå, den fra age smart. Clean start krem i t-sonen.Har mere Matis-krem igjen som jeg bruker over, håper det går greit å blande.

Skrevet

brukte en liten erter-størrelse idag med rensen, og skummet opp, og den tok vekk sminken :) Den virker veldig god.Spent på om den vil fungere for min fuktfattige og aldrende pluss kvisete hud. Bruker du denne rensen? :)

Ja, jeg har brukt den i åresvis, det er min go-to-rens :)

Skrevet

Jeg har ikke noen særlige hudproblemer, så det er litt vanskelig å svare på ;) Men merker at i perioder hvor jeg er sløv med rensing, kommer det litt flere små nupper i huden.

Jeg bruker også Age smart spraytoneren etterpå, og Active moist hvis jeg er tørr.

Skrevet

Jeg bruker denne i dusjen hver dag (eller dvs jeg begynte med den for en uke siden).

Skrevet

Jeg bruker den hver dag, og den funker :) Har fuktfattig og derav kvisete hud. Er jo nesten ikke vits i å bruke den uten å smøre ansiktet med krem etterpå.

Åååh, jeg liker den mye!

Skrevet

Dere som fjerner mascara med denne: hvilken mascara bruker dere? Jeg har prøvd å fjerne lancome, clinique, YSL og en haug med "Cubus-mascaraer", og endt med pandaøyne hver gang..

Skrevet (endret)

Jeg bruker både MaxFactor, YSL og Clinique (ikke vannfaste). Fjerner du mascaraen før du renser ansiktet? Det gjør alltid jeg, tar øyenvippene mellom tommel og pekefinger og løsner mascaraen. Da blir mesteparten borte, og rensen fjerner alle mascararester.

Hvis jeg bare hadde klæsjet på med rensen og gnidd, hadde det sikkert blitt pandaøyne her også.

Endret av Gaby
Skrevet

Jeg bruker både MaxFactor, YSL og Clinique (ikke vannfaste). Fjerner du mascaraen før du renser ansiktet? Det gjør alltid jeg, tar øyenvippene mellom tommel og pekefinger og løsner mascaraen. Da blir mesteparten borte, og rensen fjerner alle mascararester.

Hvis jeg bare hadde klæsjet på med rensen og gnidd, hadde det sikkert blitt pandaøyne her også.

Ja, jeg fjerner alltid det meste av mascaraen med varmt vann. Men det som kommer på huden sitter bom fast, selv etter to omganger rens.. :sukk: Dette gjør at den ikke blir noe favoritt-rens, dumt egentlig for jeg synes rensen er kjempebra ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...