Gjest torohttp://www.s Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Kunne du tenkt å vært tilskuer til noen som hadde sex elller hatt sex med tilskuere????? som f.eks dette http://www.spankwire.com/Lolly-badcock/video216915/ tenner mg veldig
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Ja, kunne vært spennende å ha tilskuere til sex, og det er noe vi har tenkt å prøve Men, kjæresten min vil ikke vise seg helt naken foran andre (ennå), så hun skal kanskje suge meg på et forspiel.
secrethotwife Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har hatt sex flere ganger med andre menn foran mannen min - en kanonsexy følelse :-D
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #4 Skrevet 8. juli 2010 Jeg har hatt sex flere ganger med andre menn foran mannen min - en kanonsexy følelse :-D Leste bloggen: ganske intetsigende, som i Novelle.
Fuckman1983 Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 Jeg liker også å være tilskuer, eller å ha tilskuere. Noe av det mest opphissende som finnes :gjeiper:
secrethotwife Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Leste bloggen: ganske intetsigende, som i Novelle. Hvordan mener du det jeg skriver på bloggen er intetsigende? Hva mener du med novelle? Leste du ett eneste blogginnlegg eller?
Yogamann Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Hvordan mener du det jeg skriver på bloggen er intetsigende? Hva mener du med novelle? Leste du ett eneste blogginnlegg eller? Jeg har lest bloggen din og syntes den var interesant borsett fra det mølet av usannheter som hun sexologen hadde skrevet. Hun feiltolker og regelrett lyver om forskning på omtrent alle temaene hun skriver om. At en fagperson påstår at kvinner er mere utro enn menn når de i en rekke vestlig land er like utro, noen få er mere utro og i det i de fleste vestlig og enda mye mere ikke vestlig land er menn som er mest utro er helt vilt. Dette er alment kjent forskning gjenntatt tonnevis av ganger så når skriver feilaktig om det så vet hun at hun lyver. Tilsvarende når hun skriver at en giftering på en manns finger gjør henne uaktuell for nesten alle kvinner mens en giftering på en kvinnes finger gjør henne ettertraktet hos menn så er det å snu ting på hodet ut fra hva vi vet fra forskning. En undersøkelse nå nylig viste at når kvinenr ble vist bilder av menn og fortalt at de var i forhold og spurt om hvor lyst de hadde på dem så var lysten MYE høyere enn når kvinner ble fortalt at de samme mennene var single. Menn viste derimot ingen forskjell. Videre er det utrolig at en fagperson som henne ikke vet eller dekker over at menn kan blir multiorasmiske og ha like sterke orgasmer som kvinner. Faktisk er det langt letter å gjøre en gruppe på 100 menn enn en gruppe på 100 kvinner mulitorgasmiske. De fleste av dem vil også kunne oppnå sterkere orgasmer enn kvinner flest. Bare les på forumet til aneros så vil du se det grunndig dokumentert. Da kan også en mann holde på så lenge han vil. Gamle kinesiske keisere og adelsmenn som hadde lært seg å bli multiorgasmiske hadde gjerne sex med over 20 konkubiner i løpet av en natt (jeg går ut fra at de stort sett red ham). Det kan en hvilken som helst annen mann lære. Hennes argument er til dels at fordi kvinner har muligheten til så mye mere nytelse og fordi de letter kan ha sex med flere så bør de selvfølgelig få full rett til det. Vel menn flest har faktisk større mulighet til dette da det er lettere å få dem multiorgasmiske enn gjennomsnittskvinnen og siden de kan ha tyve damer på en natt så må vi vel etter hennes logikk legge om parforhold slik at menn har full frihet til dette. Videre så lyver hun om forskjeller i lyst mellom menn og kvinner. Alle undersøkelser viser at det er langt flere menn som ønsker mere sex enn kvinner som gjør det og selv om dette gjevner seg noe ut etter 30 så er det forsatt menn som i snitt vil ha mest sex etter dette også. Videre viser undersøkelser at kvinner sier seg mere tilfredse med sex livene sine enn menn. Videre klarte jeg ikke finne noe forskning om bonobo cuckolder, men det jeg har lest tidligere er at bonobo hannene faktisk kan ha orgasmer uten utløsning og har massevis av sex uten å ejakulere. Videre har all forskning jeg har sett på alle andre dyr vist at grunnent il tidlig utløsning handler om å fort bli ferdig av sikekrhetsmessige hennsyn. Det er ytterst tvilsomt at det hos bonoboene er fordi de ganbanger hunner. SPesielt siden bonobo hannene kan holde på i evigheter om de vil. Videre er det direkte løgn at de stammesamfunnene som i dag lever som før jordbruket kom inn er matriarkalske. Det er noen ytterst få av disse stammene som er matriarkalske. Nesten alle sammen er patriarkalske. Slik bare forsatte og forsatte det. Jeg har lest forskning om nesten alt hun skriver om og den viser stort sett det motsatte av hva hun sier. Det er rett og slett helt vilt. at en fagperson kan produsere noe sånt. Om du på noe hvis lar tankene dine påvirke av hva som står der. Jeg har ingeting mot cuckold samliv, jeg forstår godt tenningen hos både cuckold, dama og bullen selv om det ikke er noe for meg, men å hevde det som den naturlige samlivsformen for alle i vår tid er helt sprøtt og å lyve om og feiltolke forskning slik hun gjør er bare helt sykt.
Gjest secrethotwife Skrevet 24. juli 2010 #8 Skrevet 24. juli 2010 jeg er ikke en fagperson og kan selvsagt ikke bestride det du sier, eller benekte det hun skriver utifra ett faglig ståsted. Vi/jeg velger da heller ikke dette samlivet utifra hva hverken du, hun eller ande forskere måtte mene, men utelukkende utfra egen lyster. Men i din kommentar skrev du ordrett "ganske intetsigende, som i Novelle." og det jeg bad om innspill på var da også det jeg ønsket en utdypning på, du svarer ikke på hvorfor du mener den er intetsigende - ei heller hva du mener med Novelle?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå