Gå til innhold

Er 90-100 gjester "for mange"?

Fremhevede innlegg

Gjest annemor30
Skrevet

Vi var tidlig ute med å gi datoen til de som er viktig for oss å ha tilstede, også var vi litt "trege" med invitasjonene :sjenert:

Jeg håper dere kommer til å ha en strålende dag jeg ! 100 eller 70 gjester:-) Høres koselig ut med 100 da:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er "mye" eller "lite" gjester kommer da virkelig an på hvor stor omgangskrets den enkelte har, og parets forhold til sin familie. Ikke noe noen kan dømme på dine vegne akkurat.

Dersom jeg og samboer skulle gifte oss hadde alt over 20 gjester vært "mye", all den tid vi har få men gode venner, og veldig lite kontakt med familie utover de aller nærmeste (4 på min side, 5 på hans). For vårt beste vennepar ville alt under 80 vært altfor lite, da de begge har enormt store og veldig tett sammenknyttede familier...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ha 80 gjester i vårt bryllup, mange syns at det er alt for mange, men vi vil ha mange av vennene våre :) Familien er jo obligatorisk til middag i bryllup, selvsagt kommer jo disse, men vi vil ha alle til middag. Syns det er kjipt å invitere folk til kaffen, da har de jo gått glipp av mange taler og mye morro under selve middagen! Dessuten er man mye sammen med venner i dag, fjerne slektninger ser man jo hvert fjerde år - så det er hyggelig å feire sammen med både venner og familie!

Det kommer an på budsjettet deres! Vi har budsjett på 100.000

Tips: Dere kan lage bryllupssider på brudepikene.no

-det syns mange av gjesten våre er kjempekjekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...