Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper mine på Free Record Shop (der har de ofte tilbud og "2 for 249") og www.play.com.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt en del DVD-er på VideoNova, vi, der har de ganske ofte gode tilbud. Det samme på Elkjøp, faktisk!

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

Kjøper i hovedsak på DVD-Galleriet og DVD2000, men det er absolutt mest handleaktivitet på Elkjøp. Prisene der er stort sett uslåelige.

I det siste har det blitt en del på Rema, faktisk.

Skrevet

Har ikke så mange dvd-er, men har kjøpt på

-Akers Mic (på tilbud)

-dvdon.com (dumt med svensk tekst på coveret..)

-amazon.co.uk. (en spesiell jeg ville ha)

-enjoy.no (var medlem der før)

Ellers har jeg sett at de er billige på Rema og Europris.

Skrevet

Jeg kjøper mine på Platekompaniet: www.platekompaniet.no

De har mange titler til Nice Price for 119,50, eller til 99,50 om man kjøper tre eller flere.

Skrevet

selger de all slags dvd filmer på platekompaniet? eller bare musikk relaterte? :-?

Skrevet

Om jeg bestiller på nett: dvdstrax.com Men nå skal jeg være smart og bruke mobilhandel, for ellers koster de jo det samme som fullpris i Norge (249,-). Prisbevisst jeg? Nei. :ler:

Finnes det andre, billigere nettsteder, så bring'em on. Jeg gidder ikke lete selv nemlig - thihi :P

Gjest Anonymous
Skrevet
selger de all slags dvd filmer på platekompaniet? eller bare musikk relaterte? :-?

De selger alle slags filmer. Iallefall på nett og på butikken på Oslo City. Noen av de mindre butikkene har muligens bare musikk-DVDer.

Skrevet

Jeg kjøper for det meste på DVDON.com. Kjøper de på tilbud.

Hvis ikke kjøper jeg på Elkjøp!

Skrevet

play.com, dvdon.com og dvdstrax.com.

Var medlem av Home Film Club før, men det ble egentlig jævlig dyrt i lengden.

Skrevet

Neida, de selger ikke bare musikkrelaterte DVDer på Platekompaniet, de har en rekke spillefilmer også, bl. a. Spesielt bra utvalg på Oslo City-butikken.

Skrevet

Home entertainment filmclub. Når jeg ikke bestiller fra dem, så kjøper jeg filmer på free record shop fordi jeg får rabatt der og av og til på space world.

Skrevet

Anbefaler www.cdwow.com i England

Billige cdèr og dvdèr - samt gratis frakt (hele verden)

Kjapp levering og rett i postkassen!

Jeg gir dem 10/10 mulige

SSax

Skrevet
Jeg kjøper for det meste på DVDON.com. Kjøper de på tilbud.

Hvis ikke kjøper jeg på Elkjøp!

Samme her.

Skrevet

Jeg kjøper min hos playusa.com siden jeg kun kjøper sone1 filmer. Kjapp levering, ingen toll og filmene kommer rett i postkassen. :)

Skrevet

Jeg kjøper litt overalt egentlig.Noen på nettet,noen på elkjøp,coop elektro eller der de er billigst.

Har kjøpt noen gamle klassikere som ONDSKAPENS HOTELL på en bensinstasjon i Sverige,betalte 98 kr for den.

koldbruna :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...