Nøppis Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Hva er det beste dama/mannen di/din kan gjøre for deg i senga? Skal hun/han overraske deg med noe nytt, ny frekk stilling, befri en ny fantasi han/hun har tenkt lenge og vil prøve ut..etc? Rettere sagt hva får deg til å tenke "Herregud, leser han/hun tankene mine? I want more, MORE!"?
Plutseliten Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Det beste mannen min gjør for meg er å ta full styring selv. Lliker å bli tatt fra kontrollen av og til. Hadde ikke hatt noe imot om han satt en fantasi til liv heller, det er bare kinky, ville likt det. Overraskelser er flott det. Kan ikke få det bedre enn å ha en bestemt partner som har kontrollen, og som vet hvordan jeg vil ha det.
Alvina Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hva er det beste dama/mannen di/din kan gjøre for deg i senga? Skal hun/han overraske deg med noe nytt, ny frekk stilling, befri en ny fantasi han/hun har tenkt lenge og vil prøve ut..etc? Rettere sagt hva får deg til å tenke "Herregud, leser han/hun tankene mine? I want more, MORE!"? Det beste menn kan gjøre, er å ikke komme i min seng og hvis de gjør, glemme det dagen etterpå.
Gjest Airi Chikako Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Jeg synes i grunn det aller beste er å sovne i armene hans etterpå. Så han trenger egentlig bare å befinne seg i samme seng som meg.
Gjest Ludvig Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Hun kommer mot meg iført et miniskjørt og lange (håper jeg) brune strømper og sko med stiletthæler. Hun setter seg overskrevs på fanget mitt med ansiktet mot meg. Jeg kjenner oppover innsiden av hennes strømpekledde lår og kjenner at hun ikke har noen truse. Derimot er hun dryppende våt! Å la meg komme inn!!! Ludvig
Lmsk Skrevet 31. juli 2010 #11 Skrevet 31. juli 2010 Det beste kjæresten min kan gjøre for meg er å være ærlig og ikke lyve, bry seg om mine følelser og respektere mine meninger. Så er jo det også at han holder rundt meg og kysser meg og sier at han er glad i meg
Gjest Pucifer Skrevet 31. juli 2010 #12 Skrevet 31. juli 2010 Det beste min sambo kan gjøre i senga er å kysse meg i nakken. Det kiler så deilig at jeg blir våt på et par sekunder Gjerne mens han stryker hånden over hoftene mine
Gjest Butcher Skrevet 31. juli 2010 #13 Skrevet 31. juli 2010 Det beste dama mi kan gjøre for meg er: Når hun kommer vrikkende inn i kort skjørt, en trang topp, hvite knestrømper og lave sko. Med trutmunn og "ta meg blikk". Kipper av seg skoene, løfter på skjørtet, skyver trusa til side og leker med seg selv før hun går ned på kne, knepper opp buksa mi, og suger meg etter alle kunstens regler. Sanseløs knulling med avslutning hvor hun kneler foran meg, byr frem puppene, suger meg litt, slikker ballene mine før hun ber meg runke meg selv og komme over ansiktet og puppene sine mens hun kjæler med ballene mine med en hånd og puppene sine med den andre hånda. Etterpå har jeg bare tre ord i min munn, til henne "jeg elsker deg"
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. juli 2010 #14 Skrevet 31. juli 2010 Jeg gjorde dette med min mann og han ELSKET det. Han lå på gulvet og jeg skrevde over han slik at han kunne slikke meg før vi pulte. Hun kommer mot meg iført et miniskjørt og lange (håper jeg) brune strømper og sko med stiletthæler. Hun setter seg overskrevs på fanget mitt med ansiktet mot meg. Jeg kjenner oppover innsiden av hennes strømpekledde lår og kjenner at hun ikke har noen truse. Derimot er hun dryppende våt! Å la meg komme inn!!! Ludvig
Sangria Skrevet 1. august 2010 #15 Skrevet 1. august 2010 Slenge meg i veggen og ta meg hardt.....når som helst...hvor som helst...
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #16 Skrevet 1. august 2010 Slenge meg i veggen og ta meg hardt.....når som helst...hvor som helst... Det er dessverre ingen norske menn som forstår dette....de klarer ikke og har ikke fantasi elller guts.
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. august 2010 #17 Skrevet 1. august 2010 (endret) Slenge meg i veggen og ta meg hardt.....når som helst...hvor som helst... Det er dessverre ingen norske menn som forstår dette....de klarer ikke og har ikke fantasi elller guts. Å jo da, vi forstår absolutt det, forutsatt at det er ønsket. For å vite om det er ønsket er stikkordet faktisk kommunikasjon!!!! Problemet vårt er faktisk (ja jeg vet dere jenter synes vi syter) at statsfeminismen godt hjulpet av tabloide medier rett og slett har kuet og skremt menn fra å være macho, dominerende (på begges premisser) og det er politisk korrekt konstant å oppføre seg myk, empatisk, forståelsesfull, androgyn og hele tiden ta hensyn og ikke tenke for mye på seg selv. Endret 1. august 2010 av Gorgonzola
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #18 Skrevet 1. august 2010 Å jo da, vi forstår absolutt det, forutsatt at det er ønsket. For å vite om det er ønsket er stikkordet faktisk kommunikasjon!!!! Problemet vårt er faktisk (ja jeg vet dere jenter synes vi syter) at statsfeminismen godt hjulpet av tabloide medier rett og slett har kuet og skremt menn fra å være macho, dominerende (på begges premisser) og det er politisk korrekt konstant å oppføre seg myk, empatisk, forståelsesfull, androgyn og hele tiden ta hensyn og ikke tenke for mye på seg selv. At menn lar seg skremme at statsfeminismen er bare trist
Teriyaki Skrevet 1. august 2010 #19 Skrevet 1. august 2010 Slikke meg lenge og godt! Er dessverre uhyre sjeldent..En gang i halvåret kanskje? Og så klart, at han overrasker meg med noe nytt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. august 2010 #20 Skrevet 1. august 2010 Slenge meg i veggen og ta meg hardt.....når som helst...hvor som helst... Holder det ikke at han tar deg hardt? Må han slenge deg i veggen også? Hvorfor det egentlig?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå