Gå til innhold

Grise litt i sengen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hender jo av og til at det kan bli litt gris i sengen etter en runde med mannen min. Bruker dere å skifte sengetøyet med en gang, eller bruker dere det noen dager til hvis det skjer? Vi synes faktisk det kan være litt opphissende med noen gamle sexflekker i sengen, det minner oss bare om forrige gang vi hadde oss:)

Hva synes dere??

Hege...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier ikke å stresse med å skifte med en gang, men tar det gjerne ved første anledning dagen etter.. syntes ikke det er sexy med gamle flekker... foretrekker rene lakner.

Skrevet

Det er jo ikke akkurat lett å ikke få litt gris og søl i senga etter en runde(eller to);) For å få minst mulig søl, så bruker vi å ha en rull med toalettpapir lett tilgjengelig. Da får vi omtrent ingenting i senga og på laknet;)

Skrevet

Når vi har holdt på så lenge at alt er gjennomvått bytter jeg både dynetrekk og laken, eller iallefall laken for dyna havner fort på gulvet. Er det "vanlig" sex så gjør det ikke noe om det blir en liten flekk eller to, da stresser jeg ikke med å skifte, gidder ikke skifte hver dag...

Skrevet

Vi har en tørkerull ved siden av senga, slik at det som oftest ikke blir noe søl på laknet. Når jeg har mensen har vi et håndkle under oss. Dersom han vil sprute andre steder enn inni meg eller i munnen min blir det ofte litt søl, og da skifter vi vanligvis på senga, men ikke alltid. Det kommer litt an på hvor trøtte vi er og hvor mye "søl" det er (han liker ikke å ligge på våte flekker) Bytter vel på senga ca. 2 ganger i uka, kanskje litt sjeldnere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi har et håndkle liggende til bruk... funker så fint, og det kommer sjelden flekker i sengen.

Gjest No_glitter
Skrevet

Bryr meg ikke så mye at jeg gidder å skifte for hver gang akkurat. Vi har sex stort sett hver dag så det ville blitt mye vasking, gitt :gjeiper:

Skrevet

Typen er som regel bare hjemme fredag -søndag så da skifter jeg på søndag kveld når han har dratt - men ikke hver dag mens han er hjemme. Så mye 'søler' vi ikke uansett- og litt flekker osv her og der kan vi fint overleve :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...