Gå til innhold

Vippeprimer

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Jeg har fra naturens side helt standard øyenvipper, normalt tykke, standard lengde osv. Jeg elsker hvordan mer dramatiske vipper ser ut, men ingen mascara jeg hasr prøvd gir nok wow-effekt. Kan ikke gå med løsvipper til daglig heller. Ser at en del merker har primere du legger på før mascara, som skal gi fylde og lengde. Funker disse? Har noen en å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Diorshow Extase gir den beste volumlook'en av et ukjent antall mascara'er jeg har prøvd opp gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har L'oreal sin vippeprimer i Studio secrets serien (Vita). Dette er en primer med fiber som gir både lengde og volum. Bruker denne de dagene jeg vil ha ekstra fokus på vippene mine og er veldig fornøyd. Eneste minuset er at den kan begynne å drysse om man gnir seg på øynene (noe jeg har en uvane med å gjøre), men ellers sitter den veldig godt :)

Av maskaraer som gir både volum og lengde er min nye favoritt Volum Million Lashes fra L'orel- Stor gummibørste som gir supert resultatog som ikke klumper om du prøver en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke resultatet ble så bra jeg :S Hun på den første videoen kunne jo ikke legge maskara en gang, synes vippene hennes så sammenklistret ut og ville blitt mye lengre om hun ruller maskaraen på ordentlig fra rot til spiss....

Nå har jeg ikke prøvd den teknikken med studio secrets sin, men skal prøve og si her hva jeg synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser ikke noe forskjell med primer, bortkastet tid for meg.

Et tips er å alltid ta på mer mascara på enden av øyet, det ser mer fyldig ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser ikke noe forskjell med primer, bortkastet tid for meg.

Det blir oxo veldig klissete og ekle vipper. Har ikke 10 minutter hver morgen bare på vipper. Og til fest bruker jeg løsvipper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...