høne-mor Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Hei! Noen som vet om en Norsk nettbutikk eller vanlig butikk som selger disse palettene?: http://img.photobucket.com/albums/v728/r8cergirlclothing/120eyeshadowkit.jpg http://www.asianbeauty.com.sg/catalog/images/High_Shimmery_Glitter88C_300.jpg finner bare utenlanskenettbutikker og har aldri sett slike på vanlige butikker. Noen som har prøvd slike? er det å anbefale? takk for svar!
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Ja, de er greie for nybegynnere som vil ha et stort utvalg. Godt pigmenterte og grei konsistens. Men hvorfor ikke handle fra utlandet?
høne-mor Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #3 Skrevet 7. juli 2010 Har aldri kjøpt noe fra utlande over nett og vet ikke helt hvordan dette gjøres.
pittie Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Hva har man ikke Heidi for http://www.heidioksendal.com/?p=1888
Mari90 Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 tviler STERKT på at du finner dem i norge altså vi er jo noobs på sminkemerker, og det der er paletter fra kina uten noe spes merke, tror ikke du får dem i butikk i usa heller, egentlig... coastalscents.com har den andre du liket til:) begge palettene finner du på ebay... en gang må være første gang, eller hva?:D
Gjest Heidie Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 Hva har man ikke Heidi for http://www.heidioksendal.com/?p=1888 Hehe så søtt :D Anbefaler virkelig ikke å lete etter disse palettene i Norge, jeg husker en gang jeg fant dem på en norsk nettbutikk til 1300 kr stk! haha! Kjøp dem heller på Coastal Scents
høne-mor Skrevet 11. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. juli 2010 hei igjen jeg holder på å bestille dette palette fra coastal scents, og jeg har jo aldri bestillt noe fra utlandet så jeg må bare spørre: når jeg betaler med visa kort blir pengene automatisk til dollar? eller må jeg gjøre noe spesielt?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juli 2010 #8 Skrevet 11. juli 2010 hei igjen jeg holder på å bestille dette palette fra coastal scents, og jeg har jo aldri bestillt noe fra utlandet så jeg må bare spørre: når jeg betaler med visa kort blir pengene automatisk til dollar? eller må jeg gjøre noe spesielt? Neida, du trenger ikke gjøre noe spesielt. Du blir trukket i følge dollarkursen på det tidspunktet transaksjonen blir gjennomført. Det kan være greit å vite at tollvesenet bruker sine egne kurser som kan variere noe fra hva du faktisk har betalt (med henblikk på den 200 kronersgrensen.) Kursene finner på tollvesenets sider.
Kløftfrid Skrevet 11. juli 2010 #9 Skrevet 11. juli 2010 Hehe så søtt :D Anbefaler virkelig ikke å lete etter disse palettene i Norge, jeg husker en gang jeg fant dem på en norsk nettbutikk til 1300 kr stk! haha! Kjøp dem heller på Coastal Scents Kan du anbefale desse augeskuggane? Er det dei i shimmer du har prøvd?
Gjest Heidie Skrevet 11. juli 2010 #10 Skrevet 11. juli 2010 Kan du anbefale desse augeskuggane? Er det dei i shimmer du har prøvd? Jeg har alle 4 88-palettene, 78-paletten, 26 Shadow Blush Combo Palette, 28 Piece Eye Shadow Neutral Palette, 10 Piece Professional Blush Palette og Contour & Blush Palette. hehe. Jeg liker dem veldig godt. Du får mye for pengene! De er selvfølgelg ikke like gode i kvaliteten som for eks MAC, men de er gode, og med en god øyenskyggeprimer under blir det bra!
Kløftfrid Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 Jeg har alle 4 88-palettene, 78-paletten, 26 Shadow Blush Combo Palette, 28 Piece Eye Shadow Neutral Palette, 10 Piece Professional Blush Palette og Contour & Blush Palette. hehe. Jeg liker dem veldig godt. Du får mye for pengene! De er selvfølgelg ikke like gode i kvaliteten som for eks MAC, men de er gode, og med en god øyenskyggeprimer under blir det bra! Kva er favoritten? Uff, der sendte eg bestilling på den med 88 stk i (shimmer)...skulle ikkje Kor lang tid tok det før du fekk dei?
Gjest Heidie Skrevet 12. juli 2010 #12 Skrevet 12. juli 2010 Kva er favoritten? Uff, der sendte eg bestilling på den med 88 stk i (shimmer)...skulle ikkje Kor lang tid tok det før du fekk dei? Det er vanskelig å si, 78-paletten og 88 Metal Mania tror jeg Men de andre er også supergøye :D Hehe
Gjest Heidila Skrevet 13. juli 2010 #13 Skrevet 13. juli 2010 Har ikke prøvd disse i shimmer.men i matt. Veldig bra palett. Noen øyeskygger er mindre pigmentert enn andre da. Kjøpt på coastalscents.com. Jeg ville ikke kjøpt det i norge da de gjerne ganger prisen med 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå