meelissa Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Tittelen sier seg vel selv.. Skal til Tyrkia, om det er av betydning.
Gjest Mahareth Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Pleier vel å være inkludert på hotellet dere bor på.
hanne_ Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Pleier å være det ja. Ofte er det bare lokal/billig alkohol som er inkludert, mens mer eksklusive ting koster penger.
Poppsilopp Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 (endret) Ja, alkohol er inkludert. Og det er som andre sier lokale varer, men det betyr ikke at de har alt. Vi var en uke på Lancarote i fjor, og vi hadde all inclusive. Drinker, øl, vin, likør o.s.v var inkludert vi kom ikke på en eneste ting som manglet For å si det slik, det lønnte seg for all del for oss! Endret 7. juli 2010 av Poppsilopp
Anglofil Skrevet 9. juli 2010 #5 Skrevet 9. juli 2010 Kommer helt an på hotellet antar jeg, men da vi bodde på all inclusive for et par uker siden var alt av alkohol og drikke inkludert. Mvh Yvonne
Glitnir Skrevet 9. juli 2010 #6 Skrevet 9. juli 2010 Kommer helt an på hotellet antar jeg, men da vi bodde på all inclusive for et par uker siden var alt av alkohol og drikke inkludert. Mvh Yvonne Også importerte viner og champagne o.l.? Det er i så fall veldig uvanlig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Nei. Champagne og dyrere saker er IKKE inkludert. Det er noen hoteller/resorts som driver med sånn bong-opplegg, at man får alkohol på bong og så når de er over må de betale selv for alle disse drinkene.
Anglofil Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Også importerte viner og champagne o.l.? Det er i så fall veldig uvanlig. Nei, men jeg fikk inntrykk av at det var god kvalitet på varene allikevel. Ønsket man importerte viner kunne man også få det mot en penge. Forøvrig aner jeg ikke hvor champagnen deres kom fra, den var ihvertfall veldig populær og tydeligvis god i smak. Her kunne man drikke så mye man ville, ikke noe bongopplegg, og man fikk alt fra øl til bailyes (sikkert lokal variant, men jeg syntes ikke jeg kunne kjenne forskjell ihvertfall) til whiskey osv. Mvh Yvonne Endret 9. juli 2010 av Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå