Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lolita___
Skrevet

Legger merke til at mange jenter gjør det de starter med å legge på seg,kle seg mer slaskete,bruker ikke sminke hjemme og slutter å barbere seg.

Er man mer opptatt av å "se bra ut" når man er singel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Airi Chikako
Skrevet

Tja, med måte. Er hverken mer eller mindre oppstaset i forholdet mitt. Men jeg heller nok mer til å være litt slaskete til hverdags. Når vi gjør ting sammen, går ut og sånn, hender det oftere at jeg pynter meg da :) Men jeg ser ikke noe verre ut sammen med ham etter at vi ble sammen enn jeg gjorde før vi ble det.

Skrevet

Nei, men jeg har aldri vært spesielt forfengelig i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg gjør ikke det men KROPPEN min gjør! :)

Legger på meg masse så fort jeg har en mann. Og JA jeg passer på hva jeg spiser.

Skrevet

nei, vi har vært sammen i snart 3 år, og jeg er like "jålete" om ikke mer, for å passe på at det motsatte ikke skjer :) Elsker å pynte meg i kjoler og masse fargerike klær og dill i håret og sminke og pannepynt (hva heter de, bindi?) men skal vi bare være hjemme, synes kjæresen min jeg er nydelig sminkeløs og i joggebukse og band-tskjorter/truse og dyna. Blir det masse hjemmesløvedager/syk, går jeg ikke mindre enn 1 dag uten dusj.

MEN jeg biter negler da. Hadde det som uvane før vi ble sammen, så sparte jeg til lange fine negler, men han synes det ser tøft ut (??) med avbitte, så hurra for at jeg iallfall kan slippe å tenke på det. Myke og flisee negler som knekker og rifter bare en ser på dem, fysj!

Skrevet

Jeg tar det mer med "ro" når jeg er i et forhold og jeg går aller helst uten sminke hjemme, sånn at huden får puste og roe seg ned.

Kosebuksa er mitt aller kjæreste plagg og den blir flittig brukt, men koseklær kan da være både søte og feminine.

Jeg er alltid ren og velstelt, sminker meg 1-2 ganger i uka og kjæresten er godt fornøyd med den jeg er. :)

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Legger merke til at mange jenter gjør det de starter med å legge på seg,kle seg mer slaskete,bruker ikke sminke hjemme og slutter å barbere seg.

Er man mer opptatt av å "se bra ut" når man er singel?

Tja,jeg kler meg ofte slaskete og går uten sminke når jeg er singel også.Har ingen problemer med å gå usminket og i joggebukse på f.eks butikken. Men kler meg jo opp hvis jeg skal noe spesielt. Vil si jeg er den samme singel som i forhold. Men klart en mann ville jo blitt skuffet hvis han forventer at jeg skal gå kledd og sminket som om jeg skulle på byen hver dag...

Skrevet

Jeg tror dette er litt forskjellig for mennesketyper. Jeg går for det meste i linbukser og collegegensere, noen vil kalle meg slaskete. Jeg barberer meg regelmessig, er ikke noe bedre/verre hvis jeg har et godt øye til en mann. Vet ikke hva dere tenker jeg?

Klem Signe.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Jeg er motsatt.

Når jeg er singel gir jeg mer faen.

Når jeg er i forhold doller jeg meg mer opp.

Skrevet

Kler meg vel ikke mer slaskete nå enn jeg hadde gjort om jeg var singel. Joggebuksa har alltid vært god å gå i den :) prøver jo å se i orden ut ellers, men pynter meg ikke hjemme med sambo. Han skifter til joggebuksa når han kommer hjem fra jobb han også..:)

Skrevet

Ja, det går nok på mennesketyper.

Klem Signe.

Skrevet

Kler meg vel ikke mer slaskete nå enn jeg hadde gjort om jeg var singel. Joggebuksa har alltid vært god å gå i den :) prøver jo å se i orden ut ellers, men pynter meg ikke hjemme med sambo. Han skifter til joggebuksa når han kommer hjem fra jobb han også..:)

Samme her.. Klart man vil pynte seg av og til, men joggebuksa har alltid vært best å gå i. Kjæresten min har aldri klaget, han sier jeg er nydelig uten sminke og i joggebukse, men selvsagt setter han pris på de dagene jeg doller meg litt ekstra. Det legger man jo merke til. Så vil ikke si jeg har forfalt akkurat.

Skrevet

Morsom tråd :-) De fleste av oss har vel av-dager og på-dager tenker jeg?

Synes det er kjempegøy å kle meg opp for mannen min når jeg føler meg ekstra sexy - men det er digg å hoppe inn i joggebuksen også - tror ikke dette har endret seg i forhold eller ei. Nå når jeg er i ett forhold der jeg har LOV til å flørte med andre menn synes jeg det er ekstra gøy å klem meg opp bare jeg skal til butikken - så mannen min får litt å tenke på :-P

Skrevet

Jeg har alltid vært forfengelig, og brydd meg om hvordan jeg ser ut, helt uavhengig av om jeg er singel eller i forhold.

Dvs at jeg ute blandt folk alltid liker å se fresh ut, være sminket og ha på noe jeg føler meg vel og fin, i.

På dager hvor jeg er helt alene hjemme, er det deilig å ha på f.eks en mer hverdagslig kjole og gå usminket. De dagene har jeg også når mannen er hjemme, men jeg passer også på at det ikke bare blir slike dager, men også dager hvor jeg ser fresh og sminket ut, selv om vi bare skal være hjemme.

For meg har det med velværefølelse å gjøre å bruke tid på utseende.

Gjest lolita___
Skrevet

Mange spennende svar ja:)Jeg er vel som som dere fleste liker å dolle meg opp for mannen og for meg selv:)men har dager hvor jeg går i joggebukse og usminket.

Jeg synest det er viktig å bry seg om hvordan man ser ut selvom man er i et langt forhold.

Gjest Jane E
Skrevet

Jeg liker å pynte meg for kjæresten min i alle fall. Vi har flere og tjue år sammen. :)

Gjest Ciara*
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, men nå har jeg aldri pyntet meg for gutta, men fordi jeg liker det. Jeg jobber mye med ting relatert til mote, da blir det til at jeg er over gjennomsnittet opptatt av det. Jeg bruker en del penger på klær i måneden, og synes det er gøy å freshe opp med noe nytt i hverdagen. Det trenger ikke å være mye, jeg handler for det meste topper og accessories, men også minikjoler og bukser.

Jeg er ikke av typen som elsker å gå i joggebukse, men jeg kan godt finne på å slenge på meg noen tights og en ensfarget tunika hjemme. Liker også godt å gå i dongeri og gensre som er behagelige.

Jeg går sjelden med sminke hjemme fordi jeg er opptatt av at porene skal få luft. Hvis jeg har på meg noe, er det isåfall mascara. Men nå får jeg høre at mange ikke ser forskjell på meg med eller uten sminke, så det har vel mer med hvordan jeg føler meg, enn hvordan jeg ser ut, tror jeg. Må legge til at jeg sminker meg veldig hverdagslig, er ikke av typen som digger masse og tydelig mascara/eyeliner etc...

Skrevet

Jeg gir mer faen når jeg er singel enn når jeg er i et forhold..

Selv om jeg gir ikke totalt faen noen av gangene.. men synes det er mer moro å pynte seg opp for noen spesifikk.

Skrevet

Jeg er motsatt.

Når jeg er singel gir jeg mer faen.

Når jeg er i forhold doller jeg meg mer opp.

Akkurat sånn er jeg og! :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nei, lar meg ikke forfalle. Faktisk trener jeg nå 6-7 ganger i uka og er mer nøye med kosthold for å holde fettprosenten veldig lav, da jeg var singel var det vel bare 2-3 ganger i uka og litt mer usunn mat. Men, dette er jo drømmejenta, så liker å ta meg bra ut for henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...