CheezDoodles Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Sitter å knoter litt med en liten humoristisk presentasjon av alle gjestene våre som skal legges inni sangheftet. Plutselig kom jeg til å lure på om jeg skulle ha skrevet noe om oss selv også? Er det vanlig at brudeparet presenterer seg selv også på en morsom måte i en sånn presentasjon? Jeg tenker at alle vet jo hvem vi er, men samtidig syns jeg jo det er veldig greit å være litt selvironisk også, og ikke bare spøke med gjestene. Hva har dere andre gjort?
Gjest Spinell Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har ikke giftet meg selv, men jeg drister meg til et svar likevel. Vet selvsagt ikke hva dere har skrevet om de andre, men det kan jo gjøres temmelig kort og enkelt. <brudens navn>: hun med den lange hvite kjolen og som sa ja foran presten i dag <brudgommens navn>: han svartkledde (eller han i kjole og hvitt eller hva han har på seg) og som også sa ja foran presten i dag
Golde Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Du kan jo skrive noe à la "Du trodde kanskje at du kjente oss, men visste du at..."
MissStiles Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Det lå en presentasjon av alle gjestene i sangheftet fra det siste bryllupet jeg var i. Det synes jeg var morsomt å ha med. Det sto ikke noe om brudeparet. Så det er vel opptil dere selv om dere vil skrive noe om dere eller ikke.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juli 2010 #5 Skrevet 8. juli 2010 hihi, jeg likte forslaget til spinnel veldig godt jeg kommer jo seff. ann på hvilken tone dere skriver om gjestene i, men er det litt av den samme stilen ville jeg nok gått for noe såny noe
spring Skrevet 11. juli 2010 #6 Skrevet 11. juli 2010 Jeg så i et hefte en gang og der stod det; Bruden - kveldens vakreste, og Brudgom - kveldens heldigste... Synes den var litt morsom jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå