Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt på å prøve ole henriksen sin hudpleie. er det noen som har erfaring med dette merke? hudpleieren mener jeg har sensitiv hud, særlig på hakepartiet, ellers synes jeg huden min ser normal ut, kansje litt tørr. tror apricot cleanser gjerne er den rette for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd ulike produkter, men jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette med dem, for de er veldig sterkt parfymerte. For tiden bruker jeg Truth Serum og Nurture Me fuktighetskrem (har tørr, sensitiv hud), og de er som sagt superparfymerte, og kremen gir heller ikke nok fuktighet til min hud. Serumet er bra nok, men litt heftig priset i forhold til yteevne.

Skrevet

okei, takk for svar=) tror jeg dropper d da=)

Skrevet

Du kan jo få noen prøver og teste om det er noe for deg? :)

Skrevet

Jeg tolket det sånn at hudpleieren du var hos anbefalte merket?

Skrevet

Jeg brukte Ole Henriksen sine produkter for uren hud i nesten 1 år, men de gjorde null og nada for meg. :snurt:

Skrevet

Jeg har blandingshud, og har testet flere av produktene (skin tonic, rense gele, dagkrem, bodylotion og shampo) Er heller ikke begeistret, og kommer ikke til å teste fler/mer. Koster ganske mye, og man får mye bedre produkter til lavere pris. Nå er jeg blitt veldig glad i REN produktene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...