Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 hvilket sted i norge har nummere som starter med 37? (neste 2 siffer er 23 btw)
Gjest Pucifer Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 ok, takk nummeret er nemlig umulig å finne eieren til, og de har visst prøvd å ringe meg i hele dag...har ikke ringt tilbake i frykt for at det er en viss person jeg ikke vil prate med, med hun bor ikke så langt sør
Gjest Pucifer Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 hmm, jeg ble visst anonym i første innlegget :klø:
Colargol Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Mm, har et par sånne bekjente jeg også som jeg håper aldri vil ta kontakt med meg igjen... Det kan jo være en telefonselger eller noe -når jeg er usikker og ikke finner eieren av nummeret så tenker jeg bare at hvis de virkelig vil ha tak i meg så ringer de jo tilbake!
Gjest padawan Skrevet 8. juli 2010 #6 Skrevet 8. juli 2010 du kan jo sjekke nummeret på telefonterror.no og se om det er noen selgere. ellers kan du prøve å bytte ut de to siste sifrene med 00 for å se om det til hører en bedrift.
Gjest Pucifer Skrevet 9. juli 2010 #7 Skrevet 9. juli 2010 Hadde gjort det meste, men fant ikke ut hvem det var
Jade Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Skru av slik at nummeret ditt ikke vises når du ringer. Og så ringer du nummeret. Hør hvem som svarer og evt. legg på. Når du søker på nummeret i google (ikke bare telefonkatalogen / gule sider), så søk både på "xxxxxxxx" og "xx xx xx xx" og "xxx xx xxx"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå