Miracl3 Skrevet 26. september 2003 #21 Skrevet 26. september 2003 Jeg vil kysse i kirken på en pen måte
Snurre Skrevet 27. september 2003 #22 Skrevet 27. september 2003 Jeg skal kysse, jeg skal kysse Håper bare at jeg ikke er så stresset at jeg kysser feil mann
Gjest MrsL Skrevet 27. september 2003 #23 Skrevet 27. september 2003 hmmmmmm............vet ikke helt, jeg hva vi skal gjøre.......... synes det høres koselig ut å kysse i kirken. Er enig i at det kan se litt dumt ut å bare stå å se på hverandre etterpå, men samtidig er det jo kysset på kirketrappa jeg tror alle venter på.........
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2003 #24 Skrevet 27. september 2003 Å gudhjelpe meg og milde moses! Enda en ting jeg har glemt å planlegge. ( river meg i håret ) Godt det var noen som tok opp emnet. Dette kunne blitt riktig galt hadde jeg ikke fått planlegt dette Hehe...
monja Skrevet 27. september 2003 #25 Skrevet 27. september 2003 Kunne ikkje falt meg inn!Kyss på kyrkjetrappa - ja. Kyssing framfor alteret - nei. Enig Vi sa fra til presten på forhånd at vi ikke ville kysse, men etter ekteskapsinngåelsen sier hun lavt at "dere kan kysse nå". Det endte med at jeg rista på hodet (JA, det syns godt på videoen :oops: ), ble sprutrød og bare ville sette meg. Så det ble ikke noe kyss i kirken - noe jeg personlig har opplevd bare en gang i Norge (og paret syntes det var ekkelt) - men det ble masse kyss på kirketrappa! :D
Snorkie Skrevet 27. september 2003 #26 Skrevet 27. september 2003 Ja det skal vi (etter å ha forhørt meg med min kjære :D )
nessi Skrevet 29. september 2003 #27 Skrevet 29. september 2003 Har hørt med min kjære, og han kunne ikke skjønne hvorfor jeg spurte engang. Han ser det som den største selvfølgelighet at han skal få kysse meg når jeg har blitt hans kone.
Augustbrud02 Skrevet 29. september 2003 #28 Skrevet 29. september 2003 Jeg må innrømme at jeg ikke har noe sansen for det at det skal kysses i kirken, og vi gjorde heller ikke dette under vår vielse. Synes det blir litt mye amerikansk jeg... Men kyssing på trappa er fullt lovlig! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå