Arwen Skrevet 26. september 2003 #1 Skrevet 26. september 2003 Inspirert av min egen tråd om klapping i kirken lurer jeg på: har dere tenkt å be presten om å få kysse i kirken?
cappocino Skrevet 26. september 2003 #2 Skrevet 26. september 2003 JAAAAAAAAAAAAAAA vi skal kysse!!!! :kysse: :kysse: :kysse:
ringblomst Skrevet 26. september 2003 #3 Skrevet 26. september 2003 Kanskje. Blir egentlig litt rart for meg å kysse i kirken, men synes det er litt koselig også, så igjen kanskje.
nessi Skrevet 26. september 2003 #5 Skrevet 26. september 2003 hmm..dette har vi ikke pratet om. Må høre med min kjære hva han vil. Synes det kunne være litt kos jeg da - et lite nuss
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #6 Skrevet 26. september 2003 han vil.. men han har ikke helt skjønt hva som er passende (vil alltid råkline forran folk) så jeg må nok insistere på at vi "øver".. vil helst unngå å måtte dytte han fra meg i vårt første kyss som mann og kone :-?
Gjest Tex Skrevet 26. september 2003 #7 Skrevet 26. september 2003 Har ikke tenkt å be noen om lov til å kysse min nybakte..... Så jess, vi skal kysse! Pent og forsiktig, men JESS!!!
Cawarra Skrevet 26. september 2003 #8 Skrevet 26. september 2003 Jeg har lest at noen synes det er for amerikansk å kysse i kirken. Det synes ikke jeg! (Så lenge man ikke overdriver da ) Jeg synes det er undeligere når folk ikke kysser, men bare blir stående å glise fårete til hverandre før man flytter på seg.
Gjest Planleggeren Skrevet 26. september 2003 #9 Skrevet 26. september 2003 Å gudhjelpe meg og milde moses! Enda en ting jeg har glemt å planlegge. ( river meg i håret ) Godt det var noen som tok opp emnet. Dette kunne blitt riktig galt hadde jeg ikke fått planlegt dette
bookwormgirl Skrevet 26. september 2003 #10 Skrevet 26. september 2003 Vi skal definitivt kysse!! Selv om det er på tinghuset så tror jeg nok det blir kos.... :blunke:
jea Skrevet 26. september 2003 #11 Skrevet 26. september 2003 Ja her skal det kysses og jeg vil att presten skal si det :kysse: :kysse:
Gjest Planleggeren Skrevet 26. september 2003 #12 Skrevet 26. september 2003 ENDA en ting. Jeg får besvær her. Jeg må ringe presten og diktere hvordan han skal si det. hvis vi skal gjøre det da. Det må planlegges nøye isåfall. Og ikk er jeg helt helt sikker på hvilken side jeg tar meg best utfra. Om det er høyre eller venstre side. Hvor kan jeg få hjelp til å finne ut slikt? brrrrrrrrr&%¤#¤" nå er jeg stressa#¤#¤"
Tyren Skrevet 26. september 2003 #14 Skrevet 26. september 2003 Vi hadde planlagt med presten at vi skulle kysse i kirken, når vi stod og skulle gå ut, men vi glemte faktisk hele kyssinga vi...
¤Tiili¤ Skrevet 26. september 2003 #15 Skrevet 26. september 2003 Vi skal definitivt kysse! Det er noe av det fineste i en kirke, når det nybakte ekteparet viser sin kjærlighet og glede foran alle og kysse! :D
*marte* Skrevet 26. september 2003 #16 Skrevet 26. september 2003 Ja, det skal vi helt klart Var i et bryllup forrige sommer hvor de ikke gjorde det, synes det var noe som manglet :-?
Pip Skrevet 26. september 2003 #17 Skrevet 26. september 2003 Kunne ikkje falt meg inn! Så nei... (men eg har ikkje svart då - eg er jo gift allereie, og driv ikkje med planlegging... ) Kyss på kyrkjetrappa - ja. Kyssing framfor alteret - nei.
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #18 Skrevet 26. september 2003 Kunne ikkje falt meg inn! Så nei... (men eg har ikkje svart då - eg er jo gift allereie, og driv ikkje med planlegging... ) Kyss på kyrkjetrappa - ja. Kyssing framfor alteret - nei. Enig. Egentlig rart at jeg er så prippen mht kirken, med tanke på alt det rare jeg har drevet med ellers som ikke alle mener er verdens beste moral. Tenker vel litt slik at inni kirken er det sinnet og troen som betyr noe, utenfor kan man være mer opptatt av fysiske gleder. Har faktisk aldri vært i et bryllup i Norge med kyssing ved alteret.
Pip Skrevet 26. september 2003 #19 Skrevet 26. september 2003 Har faktisk aldri vært i et bryllup i Norge med kyssing ved alteret. Ikkje eg heller! Så vart litt overraska over kor mange her som tydelegvis tykte dette var heilt normalt...
*marte* Skrevet 26. september 2003 #20 Skrevet 26. september 2003 Har vært i bryllup i Norge med kyss foran alteret jeg! Og uten...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå