Gå til innhold

Helena Christensens hårfrisyre

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av mitt lange, tunge hår, har lyst på en forandring. Ønsker å beholde litt lengde slik at jeg kan sette det opp om jeg vil, men være mer typete. Jeg har tittet en del etter inspirasjon på nettet og har foreløpig landet på denne frisyren til Helena Christensen:

http://media.onsugar.com/files/2010/02/07/5/498/4981324/8163b3558a117add_Untitled-1.jpg

Hva synes du? Jeg har veldig lik hårfarge som henne, litt lysere. Noen som har lignende klipp? Krever det mye arbeid å få det fint hver dag? Håret mitt er ganske rett og tykt.

Er det noen ansiktsformer/trekk som ikke passer til denne frisyren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dainty
Skrevet

Me likey! :jepp:

Tror dette er en frisyre de fleste kan kle, så lenge luggen er lett og rufsete slik som på bildet, og ikke linjalrett og tung. Vet at veldig runde ansikter bør unngå skulderlange frisyrer som har mye volum på sidene, men dette kan man jo løse ved å eventuelt la håret være litt lengre, klippe lengre lag etc.

Skrevet

Jeg hadde blitt sprø av luggen i øynene, men ellers fin frisyre. Har omtrent samme lengde på håret mitt, men lengre lugg, og ender som regel med alt bak i en hale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...