Zeruda Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg har vært i Thailand, Marokko, Sverige, Spania, Polen. Hvilke andre land er blant de billigste?
mumfi Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Er billig i Tallinn(hovedstaden i Estland), er ganske billig i USA for tiden pga lav dollarkurs og finanskrise for ikke så alt for lenge siden. Alle land er vell i bunn og grunn billigere enn Norge på det meste, det spørs hva du er ute etter. Mat, shopping, opplevelser, spa osv.
Gjest Huffsa Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 I montenegro var det ganske billig. Albania også. Er noen få år siden jeg var der vel og merke.
Anglofil Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Jeg syntes Bulgaria var et svært billig land da jeg var der på ferie, og jeg synes ikke Praha (Tsjekkia) er spesielt dyrt heller. Mvh Yvonne
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 USA er jo helt perverst billig, hvertfall i Texas der jeg har vært masse. Samme med Tsjekkia, og Tyskland er også faktisk ganske billig.
tineline Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 I sør-afrika betalte jeg i 2008 20 kr for en pizza og en pils. Og det var i en hvit forstad.
I.am.me Skrevet 7. juli 2010 #12 Skrevet 7. juli 2010 Er du ute etter å vite i hvilket land det er billigst å handle, eller hvor BNP er lavest, eller hva mener du med billig? I hvert fall, i Polen er mye veldig billig, men ikke alt. Da jeg var i Polen var jeg sjokkert over hvor billig det var på restauranter og cafèer. Mat og drikke generelt var billige. Klær derimot kostet det samme som i Norge. I hvert fall i Krakow hvor jeg var. Inntektene til polakkene er jo skikkelig lav, så standaren på husene er dårlige og det går mye i falleferdige murhus fra etterkrigstiden. Selve byen ser på den måten litt billig ut, men noen av de store, dyre kirkene retter ut inntrykket litt.
Illuminati Skrevet 7. juli 2010 #13 Skrevet 7. juli 2010 Sjekk Big Mac indeksen, den indikerer prisnivået i landet.
li(l)la Skrevet 7. juli 2010 #14 Skrevet 7. juli 2010 Tyskland er også faktisk ganske billig.hjemlandet mitt er ikke billig, synes jeg. men du har rett: hvis du sammenligner med norge, alle andre land er billige. hilsen fra lilla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå