FlyBabe Skrevet 7. juli 2010 #1 Skrevet 7. juli 2010 Jeg bruker str. 44-46 i bukser og har litt problem med å finne bukser som passer. De jeg har nå er kjøpt på Kappahl, men de er vel ikke akkurat de mest sexy og eller tøffe. Noen som har tips til bukser og butikker?
Skravla Skrevet 7. juli 2010 #2 Skrevet 7. juli 2010 Kommer an på hvor du bor, men Zizzi og Alexis mot i Oslo har bukser fra rundt 42 og opp mot 56. De har tøy som er tilpasset større størrelser og ikke bare laget bredere....
Gjest Blubberella Skrevet 7. juli 2010 #3 Skrevet 7. juli 2010 Zizzi kan av og til å ganske kule bukser opp til str 56, men hvis du som meg har mest rundt rumpe/hofter og er ganske smal i lår og legger kan noen av buksene derfra sitte litt dårlig nedover beina. Jeg har samme buksestørrelse som deg og synes ofte Zizzi-buksene er altfor romslig rundt lår, knær og legger, så man ender opp med å se tjukkere ut (tømmerstokk-ben). Selv såkalte "slim-modeller" derfra synes jeg ofte blir for vide... Men kjøpte ei bukse derfra som satt som støpt, med slitte partier og perfekt passform. Ellers finner jeg ofte en del bukser på Cubus, og der er de ganske store i størrelsen (må av og til ned i str 42). Lindex og Kappahl kan også av og til ha fine bukser opp til str 48 på "vanlig" avdeling. Hvis man klarer seg med basic bukser uten spesielle detaljer, finnes det masse bukser i store størrelser både på Kappahl, Lindex og H&M (storavdeling). Noen av buksemodellene her har samme syndrom som Zizzi-buksene og kan bli altfor romslige over lårene når de passer over rumpa, men man må bare lete til man finner akkurat den modellen som passer best til sin kropp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 7. juli 2010 #4 Skrevet 7. juli 2010 Har litt det samme problemet jeg også, men jeg sliter mest med å finne bukser som er høye nok i livet. Liker ikke bukser som så vidt går over rumpa. Jeg har funnet noen på kappahl som er greie tidligere, men fant de ikke igjen sist jeg skulle handle.
Signe_ Skrevet 7. juli 2010 #5 Skrevet 7. juli 2010 Dattera mi på 17 har akkurat det samme problemet. I ungdomsmiljøene er det populært med levis bukser som er revnet på knærne. Hun bruker størrelse 48 og finner ikke det hun leter etter, nemlig sexy og tøffe bukser. Skulle ønske noen kunne lage moteklær til store flotte jenter. Klem Signe.
Gjest Elfrida Skrevet 7. juli 2010 #6 Skrevet 7. juli 2010 Hei Signe Her er en nettbutikk datteren din kanskje vil like: http://www.torrid.com
Signe_ Skrevet 7. juli 2010 #7 Skrevet 7. juli 2010 Hei Signe Her er en nettbutikk datteren din kanskje vil like: http://www.torrid.com Tusen takk! Den var fin. Klem Signe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juli 2010 #8 Skrevet 9. juli 2010 Nudie har en bukse som heter Tube Kelly. Kommer i mange farger helt opp til str. 38 i vidda. Denne liker jeg, og den har normal høyde på livet:) nudie.com
Sugerøret Skrevet 9. juli 2010 #9 Skrevet 9. juli 2010 (endret) Ellos har noe under Plus collection http://www.ellos.no/default.aspx?categoryid=46092 Noe kjedlig og en del overpriset Kjøper selv en del på Kappahl,jeg liker ikke jeans som er høye for da blir magen "stappa" ned i buksa. Men den må dekke baken ja Torrid hadde mye fint-flott link Endret 9. juli 2010 av Kårky
page Skrevet 9. juli 2010 #10 Skrevet 9. juli 2010 Mange overvektige jenter bruker jeans som er alt for lave i livet, slik at flesket klemmes inn, og tyter ut på sidene. Ikke pent. Det er vanskelig å finne vanlige jeans som sitter bra overalt i kjedebutikkene, men jeanstights er en genial oppfinnelse! Ser ut akkurat som vanlige jeans, men sitter perfekt overalt, også på større jenter...
FlyBabe Skrevet 10. juli 2010 Forfatter #11 Skrevet 10. juli 2010 Tights tør jeg ikke prøve, siden de er tettsittende helt ned og det tror jeg ikke ser så bra ut på meg. Jeg vet at det finnes bukser med store størrelser, men alle er kjedelige og lite sexy, synes jeg.. Jeg må sjekke ut den linken når jeg har bedre tid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå